Gå til innhold

Noen med erfaring med Emmaljunga Cangaroo City vognen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

D har jeg hørt også. Jeg bruker den til en 2åring. Så jeg skal ikke ha bag. Men har bestilt meg adapter til vogna for jeg skal bruke sittedelen på city jet`en min når jeg vil ha han vendt mot meg. Så det blir spennende å prøve om det går. De på tøffeliten mente at det skulle gå helt fint. Men om city bagen blir hellende nedover kan det jo hende at det blir rart med denne sittedelen også:-) Men jeg skal prøve... så får vi se:-D

Du får ikke prøvd det i en butikk før du kjøper da? De burde jo gå ann. Det er jo ikke så billige sakene. Jeg kjøpte foresten min cangaroo i strømstad og sparte 1600,- Så om du har muligheten så lønner det seg veldig. Utsalgs prisen er 1000 mindre enn her i norge. Så kommer kursen i tillegg.

Lykke til:-D

jeg har denne vogna, og var faktisk mer fornøyd med bagdelen enn sportsvogna... ingen problem at bagen "heller" litt nedover! (citybag). Men jeg angrer rett og slett på kjøpet pga sprotsvogndelen. Føler ikke at ungen sitter godt, og det irriterer meg at det i stedet for slike "hakk" for å justere ryggen er snorer som skal strammes. Men når det er sagt, har vogna vært super da vår datter ble liggende i ortose i flere måneder. Hun fikk faktisk plass å ligge i spagaten i denn voga, he he...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...