Gå til innhold

Hva er best. Hotmail eller Gmail?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte netforbindelse og vil ha en adr. jeg kan beholde selv om jeg skulle flytte forbindelsen igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker absolutt gmail.

Skrevet

gmail, definitivt! Hotmail blir ofte satt rett i junk-mail-boksen hos enkelte.

 

Gmail er en seriøs aktør. De har dessuten en hel masse annet snacks, googledocs feks.

Skrevet

googledocs hva er det???

 

Hvordan kan jeg legge avsender til i adresseboken?

Skrevet

gmail. Mye større plass og man kan send mange bilder samtidig. Det kan man ikke med hotmail

Skrevet

googledocs er rett og slett dokumenter, en google variant av word :-) Du kan dele dine dokumenter med andre om du vil

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive det - tror nok gmail er bedre på bilder enn hotmail. Har ikke erfaring med hotmail selv, men har gmail-konto. Har prøvd å sende endel bilder til to venninner med hotmail-adr, og får bare opp feilmeldinger om at kontoen er for liten til å mottta filene ol, irriterende:o( Jeg er kjempefornøyd med gmail, i hvertfall:o)

Skrevet

Selv med begrenset kompetanse har jeg klart å sende 20 bilder på en gang med hotmail, så skjønner ikke helt hva dere mener der.. Hotmail duger for meg, men bruker den bare som "nr 2-mail" til konkurranser og denslags, bruker en annen til vanlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...