sologsommer Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Skal bytte netforbindelse og vil ha en adr. jeg kan beholde selv om jeg skulle flytte forbindelsen igjen
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 gmail, definitivt! Hotmail blir ofte satt rett i junk-mail-boksen hos enkelte. Gmail er en seriøs aktør. De har dessuten en hel masse annet snacks, googledocs feks.
sologsommer Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 googledocs hva er det??? Hvordan kan jeg legge avsender til i adresseboken?
Rorrimamma Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 gmail. Mye større plass og man kan send mange bilder samtidig. Det kan man ikke med hotmail
frk Nilsen Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 googledocs er rett og slett dokumenter, en google variant av word :-) Du kan dele dine dokumenter med andre om du vil
*Rutletutt* Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Skulle akkurat til å skrive det - tror nok gmail er bedre på bilder enn hotmail. Har ikke erfaring med hotmail selv, men har gmail-konto. Har prøvd å sende endel bilder til to venninner med hotmail-adr, og får bare opp feilmeldinger om at kontoen er for liten til å mottta filene ol, irriterende:o( Jeg er kjempefornøyd med gmail, i hvertfall:o)
stjertløvetann Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Selv med begrenset kompetanse har jeg klart å sende 20 bilder på en gang med hotmail, så skjønner ikke helt hva dere mener der.. Hotmail duger for meg, men bruker den bare som "nr 2-mail" til konkurranser og denslags, bruker en annen til vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå