Gå til innhold

hvor stort er huset ditt er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville du hatt mindre eller større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

102 kvm, ønsker meg minst 80 kvm til.

Skrevet

Vårt er 200 kvm ...1 etg + kjeller...har alle soverom og bruksrom i 1 etg..altså 5 soverom..kjelleren er det gjesterom, kjellerstue..diverse boder..vaskerom etc..

Har et veldig pratisk hus for oss med 4 barn...1.3 mål tomt i tillegg..så om vi vil utvidde har vi muligheten til det også!:)

Skrevet

150 BOA, synes det blir knapt, er flere rom jeg savner å ha. Nye huset blir slik at disponerer ca 330 kvadrat med gulvareal, men aner ikke hva det blir i BOA da, sikkert rundt 260-290 et sted. Det høres helt perfekt ut for oss som snart har 4 barn :-)

Skrevet

Vi har ca 120 kvm, og mye av det er kjeller. Har god plass, men vi må nok flytte før tvillingene begynner på skole slik de kan få hver sitt soverom. Er leilighet. Lurer på hva alle de med hus på 200 kvm som vil ha mer har i husa sine:)

Skrevet

300 + kvm

Trives med det. Det er et eldgammelt hus, og utallige rom. Litt stort for en stor og en liten, men håper å fylle inn flere der med tiden:)

Skrevet

Har ca 120 kvm, og akkurat nå passer det utmerket. På sikt (5 år?) kunne jeg ønsket meg 40-50 kvm til?..

Skrevet

Jeg tenker mer romslige rom, ikke nødvendigvis så mange flere rom. Vi har jo tegnet husskisser selv, og så har arkitekt rentegnet, justert litt osv ut i fra våres ønsker. Nå har vi f.eks barnerom på ca 11 kvadrat, det er greit, men merker det blir fort overfylt og rotete. I ny huset blir rommene ca 18 kvadrat til hver unge (og vips er nesten 80 kvadrat fylt opp). Kjøkkenet vil vi ha litt større, er faktisk litt trang nå når alle skal være der og vi savner loftsstue, kjellerstue og et ekstra bad, så det skal vi ha. Har også mast meg til et "walk-in-closet" ;-)

Skrevet

Huset er 400 kvadrat. Men disponerer mindre.

Er veldig fornøyd med planløsningen så gjør det lett og holde. Virker heller ikke så stort som kvadratet tilsier.

Venter nummer fire nå så ville helst ikke hatt under 200 kvadrat. Men en venninne har bodd på 60 kvadrat med 3 barn, pus og mann i mange år nå. Gått veldig bra. De får vel sjokk når de flytter inn i nyhuset på 300 kvadrat. Alltid vant til å ha hverandre i hørevidde ;-)

Skrevet

Lurer på hvor dere med sånne kjempehus bor.. :) Her i byen koster et slikt hus minst 8-10 millioner. :)

Skrevet

Vi har et "hus" på 62 kvm og stortrives her :)

Ønsker oss på sikt et rom til.

Skrevet

305 kvm, kunne godt hatt større.

Skrevet

Mitt som er over 300 kvm kostet 200 000:) Jupp, bor litt øde til;)

Måtte pusse opp en del, men det ble under millionen

Skrevet

165 kvm. Helt perfekt! Super romløsning også! =)

Skrevet

tusenoster

hvor mangen sove rom?

er noe i den str jeg tenker...

Skrevet

150, litt lite, Mulig det er rominndelingen som er på tryne her i huset,men jeg savner et lite bad, 2 soverom og et vaskerom

Skrevet

Jammen ikke sikker på kvadrat, men har tre etasjer. 5 soverom, 2 bad og en stor kjellerstue. =o) Tror det er ca 70-80 på hver flate eller noe i den dur. Er praktisk og fin størrelse til en familie med 4 barn, (to tenåringer og to små)

Kunne kanskje tenkt meg en bredere stue, og INGEN skråtak. Det er noe herk!

Skrevet

Totalt nesten 300kvm. Men da er kjelleren 90kvm og der har vi i dag bare boder og vaskerom. Jeg syns det er litt stort egentlig.. Sinnsykt mye å holde rent. :)

Men med 2 barn er det greit med ha 4 soverom, lekerom, stor stue og stort kjøkken. Og vi har plass til eventuelt flere barn med tid og stunder..

Vi har kjøpt "brukt" hus, skulle gjerne hatt større bad. Stor kjeller er fantastisk. Der har vi plass til alt.. Vi har vaskerom, matbod, solarium + rom til å lagre ekstra klær, julepynt osv.. Med tiden skal vi utnytte kjelleren bedre. Skal lage stort bad der bl.a.

Men egentlig så syns jeg at hagen og området rundt er like viktig som størrelsen på huset. Vi flyttet fra blokk til enebolig og det er kjempe-deilig med stor hage(bortsett fra plenklipp..). Om våren og sommeren er vi jo nesten mer ute enn inne.

Skrevet

Vi har 3 soverom og 1 tv-stue/soverom. Har i baktankene at hvis det tilfeldigvis skulle komme et barn til, bruker vi det som et fjerde soverom. ;)

I tillegg har vi et kjøkken på over 20 kvm som går over i åpen spisestue på 10kvm.

Stue på 30 kvm, to bad (et nede og et oppe) og stor luftig gang nede. Alle soverommene er på mellom 11 og 12 kvm. OG et deilg vaskerom. ;D

Skrevet

Ca 260 kvm.

Veldig fornøyd! Med fire barn er det greit å ha 5 soverom, to bad, kjellerstue (full av leker), gang med varmekabler ved kjellerinngangen så en får tørket store mengder vinterderesser, sko og votter, to stuer (en med og en uten TV) osv.

Ønsker meg større kjøkken (må jo ha litt størrelse på kjøkkenbordet) og større vaskerom (med bedre tørkemuligheter til tøyet).

Skrevet

vi har 160 kvm, og er fornøyd. God planløsning gjør at vi har det meste vi trenger, eneste vi savner er litt mer bodplass (har bare 2 SMÅ boder).

Skrevet

125 km. Ville hatt ca 40 km ekstra fordelt på et soverom, et bad og en liten stue. Men hittil har beliggenhet vært viktigere for oss. Vi bor på fineste stedet i byen, og vil virkelig ikke flytte, men det må vi om vi skal ha noe større. Valgets kvaler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...