Gå til innhold

Gravid med eggløsningstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har brukt eggløsningstest for å bli gravid? Hjalp det? Ble du det med en gang el etter flere forsøk der du brukte sånn test? Hvor mange ganger hadde dere sex den dagen eggløsningstesten var positiv? Holder det med en el bør man gjøre det flere ganger for dagen?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja brukte eggløsningstest,

ble gravid på første forsøk :) Tror vi hadde sex 1-2 ganger pr dag rett før, samme dag samt noen dager etter. Har en venninne som også har brukt sånn, hun ble gravid etter 3 perioder.

Så det er absolutt verdt et forsøk, vi prøvde i over et halvt år uten hell før vi forsøkte test. Som funket.

Nå er jeg 7 mnd på vei, og alt er fint :)

Lykke til!!

Skrevet

Ååå, så gøy å høre :) Gratulerer til dere!!! Tester er kjøpt inn, så nå skal vi gå på med friskt mot her ;) Satser på det kommer en spire i nærmeste fremtid :)

Skrevet

Vi brukte eggløsningstest, og jeg ble gravid med en gang :-) Så det er absolutt å anbefale! Det er litt vanskelig å ikke treffe tror jeg så lenge en vet akkurat når en har eggløsning :-)

Skrevet

Brukte eggløsningstest i mange av de 11 pp'ene jeg hadde, så kan vel ikke si at det hjalp nei. Har også tydelige tegn på eggløsning, så ingen tvil om at den var.

Den mnd jeg ble gravid, hadde vi sex en gang, og det var ca 36 timer etter den positive testen. Så da må egget ha blitt truffet i det rette øyeblikk tydeligvis.

En gang om dagen holder når man har fått positiv test, sjansene øker nok ikke om man gjør det mange ganger. Kan også være lurt at mannen ikke har hatt utløsning på et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...