Gå til innhold

gravid med eggløsningstest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her som har brukt eggløsningstest for å bli gravid? Hjalp det? Ble du det med en gang el etter flere forsøk der du brukte sånn test? Hvor mange ganger hadde dere sex den dagen eggløsningstesten var positiv? Holder det med en el bør man gjøre det flere ganger for dagen?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte 4 pp på å bli gravid denne gangen og den pp det klaffet var den eneste vi brukte el test (eg fant ut eg hadde el et pr dager senere enn eg trodde). Hadde sex en gang for dagen fram til og 3-4 dager etter positiv test. (eggløsningen skjer først etter (24-48 timer) at testen er positiv). Tror ikke det er negativt å ha sex flere ganger for dagen, men for vår del holdt det med en. (nå håper eg bare vi får beholde spiren!!)

Skrevet

Gratulerer til dere :)

Da satser jg på at det klaffer neste mnd her og;) Har kjøpt inn tester nemlig! Hvor mange dager tok du testene før en slo ut positivt? Og når på dagen? Står på testpakken at jeg ikke skal bruke morgenurinen!

Skrevet

Fikk høre at det var best å ta de i 4 tiden. Tok vel tester i underkant av en uke...etter mange negative fikk eg en svak positiv og dagen etter en veldig positiv.

Skrevet

Ok :o) Tusen takk for svar ;) Skal gå på med friskt mot ;) hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...