Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Har nettopp vært på apoteket og hentet ut min første pakke. Har implantert p-stav, men har fått Cerazette av gyn. for å se om dette kan stabilisere kjipe blødninger. Det er som kjent 28 tabl. pr brett. Skal jeg svelge unna hver eneste pille? Jeg skjønner ikke dette....... æsj. feks på p-plaster så er det jo sånn 3 uker med og 1 uke uten-opplegg. Trodde det var sånn med p-piller også. Er det sånn, bare at den ene uka med piller er juks? Skjønner jo at man skal følge pilas retning osv, men trodde det var 21 taqbl. og en uke uten, jeg...... kjenner at dette begynner å bli flaut.... håper noen gidder å svare uten å drite meg ut samtidig...
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Du skal spise alle ja. Og ikke ha opphold mellom brettene. P-piller får du både med 21 piller og 28 piller... man tar en ukes pause når man bruker 21 piller, ikke på 28 (de siste 7 pillene er placebo)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jepp, alle pillene skal spises ja. Jeg fikk veldig uregelmessig blødning av Cerazette jeg da. Hadde jo mens hver 14.dag de to første månedene, men etterhvert mistet jeg mensen og hadde den ikke på over et år. Det er en bra bivirkning
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har gått på cerazette i flere år. Kan ikke bruke vanlige pga blodproppfare. Jeg mistet mensen helt av disse. Egentlig ganske deilig. og ingen problem å bli gravid etter pilleslutt heller Må nok spise alle pillene ja..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Det er ingen placebotabletter i cerazette. Alle inneholder hormoner og alle skal tas. Mange mister bortfallsblødningen helt på cerazette.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Er det ingen blodproppfare ved bruk av cerazette? Hadde vært flott i så tllfelle:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå