Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Litt usikker her nå...har tatt 4 tester,(2 i dag og 2 i går) de slår ikke ut med en gang,men etter en stund blir de positive,dvs en ser at det er en svak rosa strek...ikke billigtest altså,kjøpt på apoteket. men er jeg gravid eller ikke? noen som har opplevd noe lignende? jeg har en liten på 7 mnd, å har ikke peilig når tid jeg har blitt gravid,hvordan skal jeg gå frem da?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Herregud. De fleste tester får en rosa strek på seg etter å ligge en stund. Nei du er ikke gravid. Garantert.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Du er nok gravid, gratulerer:D Siden testen ikke blir positiv før etter en stund er du nok ikke mer enn 4 uker på vei. Er du veldig usikker kan du ta privat ultralyd, men jeg ville ha ventet noen uker så det blir lettere å regne ut ca termin og hvor langt du er på vei. Jeg opplevde forresten akkurat det samme som deg og når jeg regner tilbake til datoen hvor jeg tok den første testen som var veldig svak positiv, da var jeg 4 uker på vei:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har tatt MANGE tester gjennom årene og har aldri opplevd svak positiv strek når jeg ikke har vært gravid, selv om testene har ligget aldri så lenge;)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hva skjer da med de digitale, slår det ut gravid, ikke gravid eller først ikke gravid så gravid senere, eller er rett og slett de "gamle" testene mer sikre???!? (ikke Hi)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 grunnen til at jeg spør er at jeg har jo testet før,med de samme testene,og de ble ikke rosa etter å ha ligget en stund nemlig...hm..jeg har jo ikke fått mensen etter forrige svangerskap ennå heller..føler meg litt dum,har jo fått resept på piller, men de ble aldri starta på...vi ønsker oss jo en til da,men hadde ikke tenkt å starte prøvinga før den lille var 1 år, men men..kjenner jeg gleder meg;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Ta en test i morgen med morgenurin, og oppdater oss da:D
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 må ut å handle flere tester da:-) men skal prøve å oppdatere etterpå:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Du er gravid, gratulerer! Jeg er 100% sikker.
Gifteklar:0)) Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 De fleste tester slår da ikke ut positiv etter å ha ligget en stund? Har jeg aldri opplevd. Jeg tror nok også du er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå