koseputa Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Nå begynner permisjonen å gå mot slutten... Lurer litt på hva folk har gjort i permisjonen. Har dere fått gjort det dere hadde planer om? reist bort? Jeg synes som sikkert de fleste av dere at dette året har gått utrolig fort..
LilleBjella Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har så langt gjort det jeg hadde planer om: å bli kjent med gutten min. Vi har vært en del på besøk hos venner med jevnaldrende barn. Har ellers ikke reist noe særlig, bortsett fra hjem til jul, påske og sånn. Hadde heller ikke ambisjoner om å bruke permisjonen min til noe annet enn å kose meg med min førstefødte.
CMH Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Har vært hjemme med jenta vår og bare koost oss Gått tur, vært i byen/butikk, trene på sats, er med samboer, leke med jenta 4,5 mnd igjen av permisjonstiden men, synes tiden går så syykt fort. Gruer meg til å komme tilbake i jobb
AO3 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Hvis du med "gjort" mener noe annet enn å passe barn, så har jeg: 1) besøkt to gode venninner, begge med barn i samme alder, som bor et stykke unna 2) kjøpt gardiner (etter ett og et halvt år uten gardiner!), men jeg har ikke klart å henge dem opp pga mange uforutsette (og irriterende) omstendigheter.
En liten familie på tre:-) Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Ja jeg skjønner du syntes tiden har gått fort!! Jeg har vært i permisjon i tre mnd snart og tiden flyyyyyyyyyyyr!!! Og det er jo en tid man aldri får tilbake!! Ikke kjedelig å være i perm i alle fall. Snuppa og jeg er ute og finner på ting hver eneste dag. Jeg var veldig bestemt på at hun skulle være med på alt jeg gjorde og hun trives veldig godt med at det skjer ting rundt henne. Bare det ikke blir for mye, og det passer vi på:-) Vi har veldig lyst til å komme oss ut å reise litt. Tenker det er deilig å komme seg bort fra hverdagslivet, husarbeid, hage, alle plikter man har hjemme osv for en periode og bare være oss tre for en stund. Ellers har vi ingen planer bortsett fra å nyyyyyyyyyyte at vi har fått en liten engel! Lykke til med jobbing igjen! Du har vel fått barnehageplass du da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå