Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker/har brukt p-plaster? Og vil dele sine erfaringer, positive eller negative??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det i mange år og er kjempefornøyd med det!!:)) Jeg kan hoppe over mensen i flere mnd med dette og har ingen mellomblødninger! Eneste negative er at det er stygt å se på.. men hvem skal se på det da (jeg har det på baken)?

Helt supert for surrehue meg iallefall som ikke klarer å huske på å ta piller hver eneste dag;)

Skrevet

Jeg skal prøve å la være å få mensen, med p-piller får jeg den ikke bort, den kommer om jeg ikke slutter på pillene også. Så jeg håper dette kan hjelpe.

Hvilket merke bruker du?? Og har du ingen bivirkninger?

Skrevet

Jeg brukte også p-plaster i nesten tre år og var kjempefornøyd. Men så fikk jeg beskjed om å slutte fordi det skulle/hadde blitt tatt av markedet? Stemmer ikke det, da eller? Jeg sliter veldig med å finne en annen prevensjonsform som passer meg, så hvis det fortsatt finnes, vil jeg begynne på det igjen. Hvor finner jeg info?

Skrevet

Hmm.. Det hørtes rart ut.. Jeg sluttet på dem i november i 2007 jeg da, og da hadde de dem fortsatt...

Evra het merket jeg brukte:) Det går jo ann å spørre på apoteket om de fører det fortsatt da hvis du er usikker på d:)

Skrevet

Det er evra jeg har fått, akkurat vært på apoteket og kjøpt en pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...