Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 uker nå og samboer har mast på meg i ca 2 uker om å pakke sykehusbagen - men jeg mener det er altfor tidlig enda... Har jo enda mange uker på meg.

Når har dere andre planer om å pakke sykehusbagen eventuelt når pakket dere den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å... det har jeg glemt..

Er 34-6, kanskje jeg skal gjøre det;) Men er jo endel jeg må ha her hjemme også, så noe kommer jeg itl å glemme uansett..

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Tenkte å pakke den om en uke eller to, er 36+3. Men skal skrive en liste over det som skal være med og henge på kjøleskapet nå i helga tror jeg...

Skrevet

heheh jeg skal vise han disse svarene og si at vi har enda mange uker på oss før vi trenger å tenke på det :) Og ikke minst finne ut hva søren jeg skal pakke ned :D

Takker for svar jenter!!

Skrevet

Er 38 uker, og har ikke pakket den ennå.. Kanskje prøve å gjøre det i løpet av helga.. :)

Skrevet

Herrelighet, det er da vel ikke noe å stresse med enda det? :)

Tenkte pakke den da jeg går ut i permisjon jeg...

Skrevet

Min samboer maste ganske lenge på meg før jeg gjorde det... I uke 36 måtte vi inn til en sjekk, hadde maserier å vi var usikker på om fødselen var i gang. Ble sendt hjem med beskjeden om at dette enten tok seg opp eller ga seg. Det ga seg, å baggen ble pakket dagen etter ;) Er i uke 39 nå å baggen har stått klar i stua siden ;)

Pakket en bag til meg, og en liten en til babyen med teppe og litt klær.

Skrevet

Kan jeg forlenge spørsmålet med hva skal vi ha i bagen? :D

Tenkte jeg skulle lage meg en liste, så tips er velkomment!

Skrevet

Forje gang pakket jeg vel i uke 38/39 (fødte i uke 42), men denne gangen i uke 35 (i går) men dette fordi sykehuset sier jeg kommer til å føde iløpet av 1-2uker!!!

det jeg har pakket er:

ammebh

truser

sokker

noen behagelige klær

noen klær som er fine

toalettsaker

klær til babyn

sandaler

ammeinnlegg

Tror det var det!!

Lykke til med pakkingen jenter!!!

Skrevet

Jeg har 5 dager til termin og har ennå ikke pakket bagen (men har en viss formening om hva som skal med, og det som evt. blir glemt får sambo dra hjem og hente, hehe). 29 uker var da veldig tidlig, selv om det er vanlig å ha det i orden litt tidligere enn meg, da! ;)

Skrevet

helt enig med dere. 29 uker er altfor tidlig å pakke bagen!!

Jeg har vist dette til samboeren min nå og det ble stille i sofakroken gitt ;) Tviler på at det blir mer masing om dette nå...

Skrevet

Jeg er i uke 35 og pakket baggen er om dagen.. Fikk bare plutselig nødt for å pakke den.. Liker å ha ting på G,det skal sies..

Skrevet

Jeg pakket bagen delvis allerede i uke 32 tror jeg det var, pga fare for for tidlig fødsel... men slapp unna prematurbaby, heldigvis!

Pakket om igjen igår, og en del ble byttet ut ja. Tjukke gensere bl.a.--- hehe... Er uke 38 nå og kjører faktisk med baggen i bilen fra i dag av, sover ikke alltid hjemme hos meg selv, og man vet jo aldri når ting kan skje nå!

Pakkelista mi:

Håndvesken:

Helsekortet!

Mobil

Pengebok og kontanter

Fødebagen:

Noe spiselig (saltkjeks, brus, yoghurt, banan, sjokolade, cola til far).

Fotoapparat/Videokamera/Lader til disse to

Mobillader

Blader/bøker (ting kan jo ta tid...)

Sandaler

Morgenkåpe

Joggebukse, t-skjorte, sokker

Toalettmappen (Lypsyl, Underlivssåpe, Shampoo/balsam/såpe, Deo

Sminke, Bodylotion, Tannbørste/tannkrem, Hårbørste/hårskum, Neglefil/negleklipper/pinsett)

Barseloppholdet:

Ammebh/ammeinnlegg

Brystvortekrem

Libresse nattbind

Vid joggebukse

Truser, Sokker

Pose til skittentøy

Mykt dopapir

Et lite teppe til babyen

Hjemreiseklær til babyen, evt noen egne babyklær til sykehusoppholdet

Notatbok, til å notere ned hilsninger og gaver

Ørepropper

Babybok og penn

MP3-spiller m/lader

Bilstolen må stå klar i bilen:)

Bag til far dersom han skal overnatte, mat og drikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...