Gå til innhold

Så imponert over jenta mi!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta blodprøver i dag, og jeg så på dette med gru.. eldstemann her i huset har legeskrekk (vært mye på sykehuset i sitt korte liv stakkars, og opplevd mye smerte) så det har vært en kamp uten like å få tatt prøver av han. Endt i besvimelser og hele pakka...

I dag var det altså minstejenta sin tur... Hun fikk på to emla-plaster i dag tidlig, og en time etter møtte vi opp på legekontoret. Vi snakket myyyye om dette i går, da vi har erfart at dette må forklares nøye, og ikke komme brått på.

Hun gikk småsjenert inn på legekontoret, og satt seg på fanget mitt. Og vips, så brettet hun ut armene, og var helt musestille! Jeg sa at hun kunne se på meg istedet for på armen, men neida, hun ville se sa hun. Satt musestille og alt gikk så fort!

Der satt jeg og var nærmest sjokkert, for dette hadde jeg virkelig ikke forventet !! :) Flinke jenta mi....

Takker veldig for at det finnes emla-plaster, ellers ville det kanskje brått blitt mer protester tror jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest I og lillegutt
Skrevet

Så flott at hun taklet det så bra :)

Kanskje hun syntes det hele var spennende og ikke skummelt?

Jeg har gode erfaringer med å prate masse om ting som skal skje, da takler gutten det bedre. Enda han bare er tretten mnd :)

Skrevet

Så bra da:) Du har vært flink å gitt henne en god forberedelse også da:) Embla kremen er bare helt suveren da.

Skrevet

Ja, virket nesten så hun syns det var spennende :) Storebroren var også veldig flink å oppmuntre, selv om han absolutt ikke liker tanken på sprøyter... "Det gjør ikke vondt altså, bare pittelitt! Og så er det bare å gjøre det, for da blir man ferdig fort, å slipper å tenke mer på det" :)

Flinke barn altså :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...