Gå til innhold

Sambo rydder!!!! I lekene til barna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt målløs! Han spurte nettopp hva det var, jeg visste ikke hva jeg skulle svare.

Det var ikke systematisk, med dyra der og bilene i den kassen ol. men han ryddet!! =)

Ha ha nå kan jeg bruke mot han at han kan hvis han vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan han. Er jo ikke så vanskelig hehe:)

Er så herlig å ha det ryddig rundt seg. Her er masse rot nå.. Sukk..

Skrevet

Ja det kom seg =)

Det er så herlig og komme inn i stua når det er ryddig.

Det er skikkelig kjipt hvis barna er seint i seng en kveld og så må jeg rydde også før jeg setter meg ned!

Skrevet

Off her flyter alt nå. Og jeg orket ikke å rydde før jeg satte meg for kvelden..

Skrevet

He he du får sette deg med ryggen til eller spør mannen om han vil rydde for deg =)

Skrevet

Nå sa jeg det til han. (vi sitter her med hver sin laptop på fanget), og da svarte han at han kunne rydde vekk snopet, og inn i oppvaskmaskinen. I hans hodet er det "alt"

Skrevet

Ha ha =)

Han ville i alle fall hjelpe deg da =)

Skrevet

Ser faktisk ikke på det som å hjelpe meg jeg..hehe.. Han har jo også spist snop..;) Han er egentlig veldig flink til å rydde. er veldig ryddig av seg, og mer ryddig av seg enn jeg er vant med. Vi kommer fra to forskjellige familier. Hans familie heller heller mot støv på hjernen (nesten), og jeg "trives" med litt ting og tang rundt meg, men ikke rot da. Men i familien hans har de liksom alt på sin plass og alt har sin plass. Og har det alltid ryddig..

Skrevet

Jeg er vel litt av begge deler, men liker å ha det ryddig.

Det kan se forferdelig ut på kjøkkenet i en uke til jeg plutselig får det for meg. Da skinner det etterpå =)

Sambo vet ikke hva å rydde er. Heller ikke hvordan man får bort støv..

Han kan ikke vaske klær, ikke brette klær og ikke vaske.

Nå har han igjen påstått at han skal handle. Jeg skal skrive lister og han skal handle. Ha ha jeg ler meg ihjel! =)

Skrevet

Min har bodd alene en lang stund. Og da måtte han jo vaske hus, do, kjøkken, lage mat og vaske klær til seg selv. Var alltid veldig ryddig når jeg kom til han. Mye mer rot hos meg. Men mye finere hos meg når jeg da ryddet enn her. Fordi han da er mann, han pynter jo ikke rundt seg. Hvis du skjønner.. Veldig glad for at han er så ryddig av seg, hvis ikke så måtte vel jeg gjort mer hehe..

Blir vel litt feil og si at sambo din ikke kan, er vel heller det at han ikke vil.. Alle kan jo. Og det er aldri for sent. Nå har min far i en alder av over 60 år begynt og lære seg og vaske sine egne fjosklær.

Var forresten lurt at du sa at jeg måtte si til mannen min at han måtte rydde. For nå har han rydda kjøkkenet.( det vil si satt alt på benken), og nå bretter han klær.

Skrevet

Så snill din mann er!!

Når sambo flyttet ut fra foreldrene, og jeg var i Suldal (tok lærlingetiden min der) var han hos mamman sin og spiste middag. Han var der omtrent hele dagene..

Det er nok det at han ikke vil ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...