Gå til innhold

Det er litt rart når vi bare har den ene her....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøster er på "ferie" hos farmor og farfar og det er bare lillebror som er her. Det er litt rart. Noen ganger tenker jeg på hvordan det var når storesøster var liten. Hvor lite "jobb" det var med bare en.

Jeg ville aldri livet byttet den ene ut alså he he =)

Men det er jo litt mere om og men når man har 2. Og jeg synes i alle fall det når jeg er alene med dem hele ukene. Da er det godt når sambo kommer hjem!

Men.... De er bare små en gang, og snart vokser de og vi savner denne tiden! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her er mellomste på ferie hos mormor og morfar. Så her har vi bare eldste og yngste. Og yngste sover. Så sitter her og koser oss med eldste helt alene. Han er enda oppe. Han er like glad i å være oppe om kveldene som jeg selv er. Han er 6,5 år og trenger lite søvn. Men han skal legge seg nå som norske talenter er slutt.

Skrevet

Ja det var litt sent.

Vi faller for fristelsen rett som det er å ha storesøster oppe lenger om kveldene. Men vi får det igjen dobbelt opp med sure miner dagen etterpå. Hun trenger søvnen, og står opp til samme tid uansett når hun sovner på kvelden.

Og vi lærer aldri! He he =)

Skrevet

Han blir ikke sur imorgen, merker det ikke på han en gang. han trenger lite søvn. Han kommer heller ikke til å ta det igjen. Men vi trenger jo ikke stå opp med han. Men må jo opp med lille snuppa i 7 tiden uansett. Men det er maen sin jobb i helgene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...