LilleTrille med en tulle Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hadde akkurat vært på do, tørket meg og reist meg, gikk ut på kjøkkenet. Da ble trusa mi plutselig våt, en flekk på ca 5 cm i diameter. Så rant det væske ned lårene mine, ikke så mye men litt.... Det var blankt. Det var ikke mye ,men ganske sikker det ikke var tiss!!! Hva gjør jeg nå?=????????? Er bare i uke 28=(
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Ringer føden umiddelbart! Ikke bli sittende her i hvertfall!
ludda Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Ring føden å be om en sjekk.Om det er fostervann lukter det litt søtt.Jeg opplevde det 2 ganger.En gang første sv skap,da var det vann siden jeg hadde spylt meg innvendig i dusjen,andre gangen var det forstervann.De ber deg ta på et bind å ta med trusa så de kan ta prøver av vesken for å se om det er fostervann,bedre med en sjekk for mye enn for lite.Klem.
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Ta på deg et bind og ring føden! Lykke til!
SokkeLaila Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Ja, for all del; ring føden før du tar deg til noe annet! Om de ønsker at du tar et bind og samler evt fostervann i det, så gjør det etter at de har bedt deg om det. Før du får noe som helst annen beskjed, så legg deg ned på sofaen og ring. Nå -helst i stad. Lykke til! Og forresten; noen har en liten pose med fostervann foran den egentlige fostersekken. Om det har gått hull på denne, så er det ikke noe å frykte, men dette kan de bare sjekke på sykehuset.
AG*det er bare rør i helse sør Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 hmm.. det lurer jeg også på.. dytter litt.. håper det gikk bra..
LilleTrille med en tulle Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2009 Hei! Takk for svar=) Vi har nå vært å tatt ultralyd, ctg? og sjekket livmorhalsen min... Det var nok ikke fostervann, men ganske sikker det ikke var tiss heller, Kan ha vært veldig tynn utflod i en litt stor mengde... Men alt var bra med baby og jeg har ingen vondter. =) Takk for omtanke og raske svar. Nå skal jeg sove.... God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå