Gå til innhold

Noen som har peiling på priser til diamantsmykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et smykke med hvitt gull og en diamant i smykket på 10 carat, hva koster ca det?

Har fått et slik av en jeg såvidt kjenner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhh.. 10 karat? Det var en stor diamant, det;) Er du sikker på at det ikke er 0,1 karat?

;)

Skrevet

Regner med du mener 0,10 karat. Jeg har en på 0,15. Den kostet 7.000. Og et kjede koster ca 700 om det er gull.

Skrevet

jo det var sikkert det den var! Huff, har ikke peiling på slikt.... Men det var kanskje 0.1 ja hvis det er normalt :)

Skrevet

Dette varierer VELDIG på kvaliteten på diamanten. Klarhet, hvordan den er kuttet osv.. Vanskelig å si hvor mye akkurat den kostet. Og du er sikker på det er ekte diamant? Virker jo rart å få det av noen en ikke har et nært forhold til?

Skrevet

Kan si ganske enkelt at det er sjefen min som er rik og forelska i meg.

Skrevet

Aha. Merkelig ting å gjøre uansett. Har du mann? Skjønner ikke sjefen at han setter deg i en ekkel situasjon i såfall? Jeg hadde i allefall synest det var ubehagelig å få et smykke fra min sjef, særlig dersom jeg allerede hadde mann.

Skrevet

Hi her

Ja jeg har mann og han jobber på samme arbeidsplassen! Så sjefen vet han ikke har sjans på meg. Men hvis jeg sier til mannen min at jeg har fått den vil han reagere og det vil ende med at han mister jobben.

Irriterende.... Men var bare nysgjjerrig på hva han har betalt for dette smykket og hva skal jeg gjøre med det??? Kan jo aldri vis det til noen uansett!

Skrevet

Å herlighet! Fy så frekt av sjefen å sette deg i denne posisjonen! Hadd jeg vert deg, ville jeg gitt tilbake smykket og si det som det er, at du setter pris på om han ikke gjør ting som dette, da det setter deg i en vanskelig situasjon. (Eller du kan jo alltids gi det til meg...hahaha)

Kan dessverre ikke svare deg på hva han har betalt, men er sikkert en del tipper jeg. Synest dette var dårlig gjort av sjefen din uansett.

Skrevet

Ja det er sant.. Kan jo presse han me at jeg sladrer hvis jeg ikke............. osvosv, hahaha! Neida.

Ja, det var teit gjort av han. Men klarer ikke være streng tilbake, var jo bare godt ment..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...