Norwegian by injection Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Hey! Ja, blir så irritert over alle bilistene som tror de eier veien vettu! Du, har du fått noe i posten fra meg eller? LOL! Tror kanskje jeg har sendt til feil adresse! Røyken?
partyoffive Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hey you - ja jeg skjonner den. Sotr forskjell på syklistene også. Og stor forskjell på en veldig traffikert svingende vei, hvor man blir liggende lenge etter de, og en mindre traffikert kurvende vei hvor man snakker om et extra sekund og en extra sving for og svinge rundt de. Det er nok mange som irriterer seg unodvendig. men for al del, du ser ikke meg suklende langs veien. Eller lopende for den del..he-he. Men, som du sier - man burde jo hedre de isteden for irritere seg. Sunt og miljovennelig. Jeg må begynne og trene... vet du, jeg har en hentelapp på posten som kom for 2 dager siden og jeg har enda ikke somlet meg til posten. Den er kanskje fra deg!? You're so sweet! I will check tomorrow! I dag var vi i Lekeby i Asker med jentene og 2 venenr fra bhg for og feire Isabell's 6th bd (tomorrow), didn't get a chance to hit the post. hovrdan er det med dere? Klare for bulgaria? Alt bra med M? Tok du han til lege ang. oppkast osv??
Norwegian by injection Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Ok, LOL! Yes, da er den fra meg! Det er jammen ikke lenge til dere reiser heller! Tenkte det var greit å ha med draktene til "syden", he he! Ja, vi reiser 26.mai tror jeg. Vi har ikke bestilt enda da, men skal snart. Joda, her går det bare bra! Vi er friske og raske helegjengen! Dere da? Hvordan har dere det? Og hvordan går det med flyttinga? Leste tråden din her om dagen...uff det høres ut som dere er virkelig i tenkeboksen! Det må være slitsomt, stakkars dere! Du jeg må hente C kl.20...blir borte ca.15min. Klem
partyoffive Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Så snillt tenkt av deg. Ja, det blir fint og ta med til syden. And hey - vi reiser også den 26 mai, kanskje vi kan ta en pils på gardermoen for avgang, ha-ha! Sikkert en avgang for fuglene fiser tenker jeg. Er det ikke vanligvis det med charter? Friske her også. Litt rennende neser, men det horer til våren. Liam is on his asthma meds, but it does not seem to bother him. Han er en skikkelig apekatt. utrolig herlig, men vanvittig slitsom om dagen. Vil gjerne flytte, vi vet bare ikke hvor. Akkurat nå tenker vi litt på tilbake til FL....? F vil til Irland, but that's NOT happening! F's jobb går bra, og jeg vil tilbake litt om litt, så vi må holde oss i 'området'. Sjkker inn igjen snart; Klem:)
Norwegian by injection Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 Å så morsomt da! Når tid på dagen drar dere da? Hadde vært artig å treffes, LOL! Du får "stor" jente i hus nå! 6 år...gratulerer med dagen i morgen! Om jentene "krangler" om draktene kan jeg gjerne sende flere modeller, sendte deg 2 forskellige typer. Var litt usikker på str. Tilbake til FL? Really? You gotta do what's best for you guys....uansett så har det sikkert vært kjempebra for jentene å oppleve Norge og ikke minst F også! Tenk på alt som de har fått oppleve m.t.p snø, språk, familien din? Uansett så var det sikkert kjempe lurt å bo her en stund. Samme som da vi flyttet tilbake til FL, det var utrolig bra for jentene, de lærte masse ;-) Hope you stay da, men skjønner deg kjempe godt! Dette er ikke lett!
partyoffive Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 hei, hei - pust, pust! Må sjekke avgangs tiden. Er ikke disse charter avg. somregel fryktelig tidlig? Sjekker etterpå og sender deg en mail. Hadde vært artig da! Vi har så lyst til og komme dit hvor vi skal om ikke bo for alltid, hvertfall en god stund til barna er gjennom barneskolen osv. Men det er ikke lett og finne seg til rette når ingen av oss foler at vi 'tilhorer' noe spesiellt sted. Jeg er jo fra et lite sted 1 1/2 time herfra, og dit flytter vi ikke. Vi tenkte på det, men det blir helt feil. Helt baklengs i livet. Liten bygd. Vi vet ikke hvor jeg kommer til og jobbe...Er veldig klar for og begynne igjen snart. Skal ta en tur på posten i morgen. Men du - la meg få lov til og betale deg noe for dette. Kan du ikke bare sende meg en vanlig mail med konto nr. og - vips! Så enkelt! Det er altfor snillt. Du har kanskje lagt deg. Trene i morgen? Slappe av? Planer?
partyoffive Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 07:00 er vår avgang den 26..."Mooohahahaaaa...!" Tenkte meg noe slikt. Watch us miss the plain. We will still be in the bar when you guys arrive. Assuimng you fly from Gardermoen? Nighty, night!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå