Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Han ikke sier hei hver gang jeg dukker opp på facebook? Han ikke sier her når han er på msn selv om han nesten aldri er der? Men sender meldinger i ett sett på mobilen? Bare lurer på hvor mye man sier "hei" osv og sånnt som på internett?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Virker som om han ikke vil ANDRE skal vite om forholdet! Den personen ville jeg skygget unna!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 emm.. han skriver jo åpenlyst på min wall og jeg skriver på hans wall.. han er veldig ÅPEN! vi skriver om alt og at vi skal treffes osv..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hilser ikke så mye når jeg er på nett.. Da gjør jeg som regel andre ting også, men er ram på sms
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor skal han si hei hver gang han er på facebook hvis dere sender sms hele tiden? Er jo mere privat på sms enn på facebook også da. Er ikke sikkert han er interresert i at alle skal vite hva han sier til hvem.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 han skriver jo åpent på facebook sånn alle kan lese, og jeg skriver åpent på hans side, så alle vet jo vi holder på!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Hei Det er ikke sikkert han er logget på facebook slik at han kan se når du er logget på. Hvis du tenker på den funksjonen nederst i høyre hjørne. Selv er jeg ikke logget på der, og kan derfor ikke se når andre er logget på. Så derfor blir det sikkert slik at han skriver på veggen din, og oppdaterer siden for å se om du har svart. Eller at han kanskje aldri har brukt den funksjonen. You see? Mulig jeg tar helt feil altså, men det var det som slo meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå