Gå til innhold

Jeg har fyrt i ovnen 2 ganger idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke masse som minner om vår her (bortsett fra sauebjeller i hagen =)) men jeg har fyrt i ovnen 2 ganger idag.

Det var kaldt og rått imorges når lillebror og jeg sto opp, så da fyrte jeg i. Og når vi hadde vært ute alle 3 i et par timer og kom inn var lillebror litt våt og kald i bena og jeg kledde av han og fyrte i igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig da!

vært ute å grillet idag.

fantastisk vær!!! er så trøtt og sliten nå at jeg kunne tatt nat..

men nå er det brødbaking som står for tur!

Skrevet

Å så heldig du er da!!! =)

Send over bitte litt sol imorgen til Brusand/Vigrestad =) =)

Vi var ute idag og gjerdet litt. Hadde på regnjakke og lue! Lurte på om jeg skulle ta på lillebror vinterdressen og vinterskoene. Skulle absolutt gått for vinterskoene =/

Skrevet

Vi fyrer også i peisen idag og det er faktisk ganske lenge siden sist. Vi fyrer hele vinteren og elsker å ha det skikkelig varmt i stuen. Hadde trodd at fyresesongen var over for denne gang, men der tok jeg feil... Nå er det godt og varmt i stuen!

Yr melder finere og varmere vær imorgen, på Jæren altså!

Skrevet

Ups, mente søndag. Litt bedre imorgen, men enda bedre søndag. Og JA, jeg er fan av yr.no :-)

Skrevet

Vi har fyr på ovenen nå vi.. Kaldt i trøndelag også skal jeg love deg - lite som minner om vår.

Skrevet

Åh, så godt å høre at det ikke bare er jeg som har gjort det hehe..

Jeg bor i Østfold, har vært sol og regn om hverandre i dag egentlig, men fysj så huskaldt da...

Fyra i går også jeg forresten :)

Skrevet

Jeg er også fan av yr. Har det favoritter og det er den første jeg er inne på etter at jeg har logga meg på facebook he he =)

De melder skikkelig fint vær neste uke. Men sist de gjorde så forskjøv de det i nesten 2 uker og når vi til slutt fikk godvær var det 2-3 dager i steden for en god uke =(

Håper virkelig på litt godt vær så barna kan få hoppe fra seg litt på den nye trampolinen.

Skrevet

<Åååååååå håper så du har rett Moooooootaaaaaa:) Jeg vvil ha fint vær neste uke:) Og så helt til oktober. Kan regne om nettene da.. trenger jo regn:)

Skrevet

Nei nei nei!! Får vi ikke regn hele sommeren får vi ikke gress, og da får vi ikke noe å legge i siloen, og da får sauene ikke mat!!

He he må ha litt regn.

Så på yr for en stund siden at godværet begynner i Egersund allerede på søndag. Håper det for vi skal i konfirmasjon der på søndag.

Skrevet

Jeg sa jo at det skulle regne hele nettene..hehe.. Jeg er også bonde jente så vet at vi trenger regn. Eller byfolk skjønner jo også det da hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...