Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Var det han som spurte? Evt, gjorde han det ut av det blå eller hadde dere snakket om det? Har så lyst til å forlove meg med min kjære for å bli gift en dag! Vært sammen 8år og venter vår første baby.. jeg er litt tradisjonell, lever litt på det romantiske og i håp om at han skal spørre. Jeg vet selv at jeg vil, men tenker at om han også har lyst så hadde han vel spurt.... ?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Vi hadde snakket mye om det, og vi var enige om at vi skulle gifte oss. Også plukket vi ut ringer og jeg tenkte at det var det, og var VELDIG fornøyd med det Men han gikk ned på kne også Mitt tips er å bare spørre.. Rett og slett.. Litt uformelt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Da vi kjøpte hus sammen bare pratet vi om det og ble enige om at vi ville gifte oss, så vi ringte ambasaden i det ladet vi ville gifte oss og bestilte tid. Så tok vi ut ringer, bestilte flybillett og hotell Ingen gikk ned på kne..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 I den grad det var et frieri var det vel jeg som spurte. Ikke noe romantikk, men sa en dag over middagsbordet noe sånt som at "hadde jo vært kjekt å gifte seg" så blir det slik. Jeg er dog ikke tradisjonell og skal ha et lite bryllup uten noe av det vanlige "bryllupstøyset".
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Det kom litt ut av det blå samtidig som det ikke gjorde det .Jeg visste at han ville forlove seg med meg, så akkurat det var ikke noen overraskelse. Men han satte seg ned på kne bare helt ut av det blå, mens vi satt i stua og pjattet om noe. Har du hintet masse til mannen din? kanskje han er usikker på om du vil?? Vel, vi kvinnfolk er jo mester på å hinte, så det har du sikkert gjort. Men noen ganger må bare menn få klar beskjed
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Vi hadde pratet litt om det. Han var helt enig med meg og sa at han ville gifte seg med meg men jeg fikk vente til han spurte med forlovelse. Noen mnd senere spurte han om jeg ville gifte meg med han og vi plukket ut ringer sammen noen dager senere. vi giftet oss også i utlandet, tok med familie og forlovere og dro avsted 1,5 år senere. Utrolig romantisk begge deler. Lurt å snakke litt om hva en mener med tanke på ekteskap osv så dere vet hvor den andre står.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Vi snakket om det og ble enige om at vi ville gifte oss. Men han fridde til meg også, med romatisk middag, vin - und so veiter.....
Vilja<3 Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Min mann fridde til meg da jeg var 9 måneder på vei:) Vi hadde ikke snakket noe særlig om det, utenom han sa engang han hadde et ønske om å forlove seg før barnet kom, så jeg ventet litt på det da.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Tusen takk for mange fine svar Jeg burde kanskje hinte litt som en sier. Kanskje jeg skal lage romantisk middag, hvit duk, vin, roser.. Også kan jeg ta han med på romantiske steder, båttur til sommeren o.l. Så kan jeg snakke litt ekstra om hvor fint vi har det sammen.. kanskje han da skjønner at det finnes veldig fine steder/settinger det går ann å fri Prøver meg på hinting først, er han helt blåst må jeg nok gå hardere til versks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå