cessam Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 50 dager igjen i dag, deilig å tenke på at det snart er over.....
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 jeg har også 50 dager igjen i dag merker at jeg synes ventetiden er uendelig lang nå
bitteliten24.06 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Hei:) Jeg har 47 dager igjen og jammen så har tiden etter 20 uker gått fort! Jeg er glad for at det nærmer seg nå da dette har vært et tøft svangerskap. Veeeeeldig hormonell og kvalm denne gangen(2.gangs) Har veldig mye kynnere, nedpress og menssmerter de siste 3 ukene - kynnerne og menssmerter blir vondere og vondere per dag som går egentlig, har du /dere dette? Ha en fin kveld! spennende å se når du føder nr 3:) du er vel ganske vant til dette med kynnere?? Gjerne fortell litt om dine erfaringer:)
bitteliten24.06 Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Beklager jeg sende litt spørsmål til deg fødeklar med nr 3 da jeg så feil om hvem som la inn innlegget, men håper ikke det gjør noe:)
cessam Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2009 det går helt fint, jeg føder nr 4, har også mye menssmerter og har hatt kynnere siden uke 16, men de er hyppigere nå....
hjertebarnet Skrevet 9. mai 2009 #7 Skrevet 9. mai 2009 har igjen 56 dager i dag, er førstegangs. 3. trimesteret har faktisk gått veldig fort! mye kynnere og menssmerter... veldig mye press ned i underlivet også, er det tegn på at nurket fester seg?
cessam Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. mai 2009 det er mulig jeg var på en ultralyd for noen dager siden og da sa jordmor at babyen lå langt nede i bekkenet , vet ikke om det betyr at det er festet....kanskje noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå