Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har saa sinnsykt halsbrann, noen som har noen forslag til hva som hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaviscon har jeg hørt hjelper..Har selv noen tyggetabletter jeg kjøpte i USA - funker bra:) Må holde meg unna fint mel, hvitost, brunost og feit mat for tia.. Blir smågal på natta spesielt om jeg spiser dette.

Skrevet

Melk, og fishermansfriend av alle ting...aner ikke hvorfor, men funker for meg...og gaviscon..Men du må ikke spise eller drikke etter du har tatt dem for da skyller du bort den beskyttelsesproppen de lager over magesekken.Og tygge dem GODT føør du svelger..er ekkelt men funker..Finnes i drikke og, men det har jeg ikke prøvd.Og ligge på siden, VENSTRE siden i sengen.Da får ikke magesekken press på seg.

Skrevet

gaviscon hjelper.. har det i flytende form eller tyggetabletter.. har selv brukt flytende, smaker forfærdlig og er tungt å svelge, men blir bedre nesten med en gang:) lovehearts drops virker også:)

jeg har funnet ut at jeg ikke kan spise baguettsalat av noe slag å ikke kyllingskinke.. for fint brød gir også halsbrann.. (for meg da)

håper du finner noe som hjelper deg:) lykke til:)

Skrevet

Flytande gaviscon fungerer betre enn tyggetablettar.

Skrevet

Jeg spiser Link tabletter, funker bra, ellers så er lovehearts helt genialt å spise, mandler er bra, også fungerer drikke yogurt greit på meg...

Skrevet

Flytende gaviscon er tingen for meg iallefall!

Virker med en gang! :-)

Skrevet

Er også veldig plaget med halsbrann og har vært det en god stund. Har prøvd de aller fleste kjerringrådene. Novaluzid tabeletter hjelper meg,ihverfall til en viss grad. Det er noen tyggetabeletter med mintsmak. I tillegg er det viktig å ikke spise så sent og det å ligge på venstresiden hjelper også.

Skrevet

link virker best på meg- jeg har alltid med meg et brett i veska:)

Skrevet

Love hearts ( og annet surt godteri) melk og agurk.

Skrevet

Har også drukke Gaviscon. Funka veldig bra med en gang. Hadde då prøvd nokon andre ekle tabletta. Fikk tipset fra ei 4 barnsmor som ALDRI hadde overlevd uten :)

Eg har vore plaga m halsbrann HEILE tida, med unntagen av ei lita periode rundt jul... Mitt beste tips? Marsipan :) Funka som berre det!!

Skrevet

love hearts hjelper veldig for meg. men ikke annet surt godteri. tror det er at love hearts bruser.

melk hjelper ja, men det gjør det verre etterpå, har jeg både hørt og erfart. da må man drikke masse melk videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...