xnjil Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 jeg har brunaktig utflod siden i går plus litt mage vondt av og til, jeg har vært på UL på mandag 10+5 og alt gikk fint , men det ser ut at jeg mister, flere som har hatt det og gikk fint ? synes det er dumt å miste i slutten av 1 trimester .
second_time Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg hadde blødning i to-tre dager i mitt første svangerskap. Jeg hadde ingen smerter. Det gikk helt fint. Søsteren mistet i 7 uke nå nylig. Hun erfarte at hun fikk friskt blod og sterke smerter som vedvarte. Tvi, tvi, for at det er en helt "normal" blødning du har Gode tanker til deg fra meg.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 hei vet kusinen min blødde rundt disse tider hun også, men hun har en frisk og fin sønn på 2 år nå Går sikkert bra:) Jeg har hatt blødninger to ganger før jeg var på tidlig UL da jeg var 9+0 og hjertet slo. (er nå 11+usikker;) Jeg har også vært så uheldig å oppleve SA, og da var jeg ikke i tvil. Det kjenner man på hele kroppen, og man har liksom bare en følelse slik at man vet hva det er. Vanskelig å forklare. Men det går sikkert bra:) Slapp av, og ligg i ro for sikkerhet skyld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå