Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal på ul nå på mandag. Da er jeg 10+3.

Kjenner at jeg gruer meg like mye som jeg gleder meg.

Hva kan man egentlig se på en tidlig ul? Det kan jo umulig være så voldsomt mye, siden det ikke er normalt med ul før i uke 16 ca....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå - så heldig du er!!! Du kan nok forvente deg å se en bitteliten miniatyrbaby på rundt en 3-4 cm som beveger på seg!!

Så utrolig spennende!!! Gleder meg til jeg også skal på en tidlig UL.

Lykke til =)

Skrevet

hei. jeg har vært på ultralyd i dag. Er i uke 11. Jeg så et lite foster som lignes litt på en sjøhest:-) har hørt andre synes det ligner på en bamsemoms... Jeg så og hørte et hjerte som banket - og gynekologen kunne sjekke at hjertefrekvensen var normal. Så 2 hjernehalvdeler og at det var en aktiv krabat som ikke lå veldig rolig akkurat. Og så målte han selvsagt størrelse og kunne bekrefte termin på bakgrunn av målene.

Lykke til. Det er veldig spennende.

Skrevet

Nå jar jeg vært på UL. Det var fantastisk. Det var et lite minimenneske med et enormt hode i forhold til kroppen. Det var helt utrolig.

Den "svømte" rundt, snudde mye på seg, og sparket skikkelig med bena!

Fantastiske dagen altså! Når begynner det å bli alvor:)

*lykkelig*

Skrevet

hei. va også på UL i dag, fikk faktisk en dag tidligere termin:) men e holder me til 10+3(termin den 6.desember). den lille vinka til mamma og pappan sin:) crl måle va 33,4 mm, hva var din ?

Skrevet

min var 3 cm akkurat. og så fikk vi bilde med oss hjem:) det henger nå på kjøleskapet. Flotte fantastiske ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...