Gå til innhold

Amming med silikon- Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn silikon for 11 år siden - de minste da jeg hadde bare 1 bryst og 1 flatt med kun brystvorte(helt grusomt å se på)

Men ville ha små da jeg syntes det var skummelt også da:)

Jeg venter mitt 2 barn i juni , men fikk ikke til å amme 1 man etter å ha virkelig prøvd i 2 mnd. Men det var ikke feil med brystene for det kom litt melk, men ikke god nok opplæring og en sønn som ikke ville gape så ble dette en vond sirkel og samtidig hadde jeg fått utviklet hypotyerose under svangerskapet som førte til lite melkeproduksjon.......Uff ønsker så veldig å få dette til denne gangen.!!!!

Fødte med keisersnitt- derfor litt sen melk, og utskriving litt tidlig

Jeg utviklet svangerskap deprisjon og det var helt grusomt. Nå får jeg kjempe god hjelp for dette!!

Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia...Jeg hadde silikon når jeg fødte datteren min, det var ikke noe problem i det hele tatt...ammet som en ku får å si det milt!! Fikk også melken utrolig fort etter fødselen dattern min gikk bare ned 50gram på sykehuset som er jo veldig lite....Mine puter er satt opp på brystmuskelen, men jeg tror ikke du skal grue deg :) gled deg å tenk positivt....

-Jeg informerte jm på sykehuset at jeg hadde bare sånn at hun kunne følge litt nøya med om jeg gjorde ammingen riktig...

lykke til..

Skrevet

har ingen erfaringer med dette selv, men har ei venninne, med silikon som fikk barn i desember. amminga gikk kjempegreit:)

hun hadde masse melk nesten med en gang.. har ikke hørt om noen jeg vet om, som har hatt problemer pga silikon men er nok litt hipp som happ der, som med oss uten silikon.. er vell bare å håpe det beste, men det skal være fullt mulig for silikonpupper også:)

Skrevet

Tusen takk for støtte og fine svar!

Jeg prøver å være positiv nå og tenker at ingen barn er like og heller ikke fødsler:)

da håper jeg det vil gå greit allikevel med innlegg:))

HA en fin kveld!

Skrevet

Hei!

Har ingen erfaring med dette selv, men har selv silikon. Jeg har hatt de i ca 2,5 år siden. Så er spent på det samme.

Men etter alt jeg har undersøkt, lest og blitt fortalt så er det ingen grunn til at man ikke skal få til amming pga silikon!

For at du heller ikke skal bekymre deg, så har jeg også lest at selv om du hadde problemer med dette sist, betyr dette ikke at du ikke skal få det til denne gangen!!

Ville bare ønske deg lykke til!! Håper vi får det til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...