Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Når er det vanlig at dem begynner med det?
MintCondition Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Sitte selv, eller sette seg opp selv? Min tass er bare 4 mnd enda da, men søsteren hans satte seg opp selv da hun var 6 1/2 mnd.
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2009 Sitte selv. Gutten min er 7 mnd og klarer ikke å sitte selv eller sette seg opp selv. Han kryper ikke ennå men aker seg framover. Storebrorer var tidlig ute med alt så jeg trodde at lillebror også kom til å være det men det er han ikke :-)
MintCondition Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Ok, jeg vet sannelig ikke jeg, siden storesøster her i huset også var sånn veldig tidlig ute. Tror hun satt fint alene da hun var 5 mnd, og satte seg som sagt opp selv fra liggende stilling på gulvet da hun var 6 1/2...
Bumblebeee Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jenta mi er 8,5 mnd og setter seg ikke opp selv. Ser ut som det er like før, men det har jeg trodd om krabbingen også en stund nå. Hehe. Sitter godt selv hvis hun blir satt opp, begynte vel med det rundt 6 mnd.
Hulda77 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Endeleg sitt babyjenta mi sjølv. Er supersøt der ho kan sitja å titte på noko. I dag satt ho nokså lenge med babyfeeder'n sin med eplebit i. Ho er 8,5 mnd. Har krabba sidan 7 mnd og reist seg opp sidan ca 6,5 mnd. Så gjer ting i litt omvent rekkefølge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå