Tante Gustava Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Lillemann har fått plass i Sofus barnehage i bydel Bjerke i Oslo. Jeg vet ingenting om denne barnehagen, og er selvsagt interessert i andres erfaringer. Er jo det dyrebareste jeg har som skal være der... Er det noen som vet noe om denne barnehagen? Som har hatt /har barn der selv? Har hørt noe via andre? All info, både positiv og negativ, mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hei Har hørt at det er litt shabby der inne, hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en tur opp dit og sjekket selv. Beliggenheten og utvendig synes jeg iallefall ikke den ser så fin ut
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Vi har barn der, og er stort sett fornøyd med denne bhg. Den kunne vært freshere, men det skjer stadig utbedringer. De pusset opp badet for ikke lenge siden, og nå skal uteområdet få en ansiktsløftning. De ansatte er hyggelige og flinke, småting er det alltid man kan irritere seg over, men jeg føler at de er lydhøre for våre ønsker. De har turdag, bakedag, synger masse osv, jo, jeg kan anbefale Sofus! Har ikke erfaring med andre bhg, men vi føler oss trygge på at barnet vårt trives og har det bra! Gleder seg alltid til å dra dit...
Tante Gustava Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2009 Så fint med svar, takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå