Gå til innhold

18.mai-treffet!


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Hei, igjen!

 

Hadde satt opp treff til 18.,mai, som vanlig, men det var forsvunnet...?

 

Ja, ja, det er vel hvertfall neste treff ifølge 14.dagerssyklusen vår.

 

Noen som kommer?

 

 

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er forresten midt inni en gruppeeksamen nå da... Så jeg må høre med gruppa mi om jeg kan komme jeg. He he:) Vet ikke når vi skal ha møte mandag og når vi skal jobbe med stoffet nemlig. Men det vet jeg før helga da.

 

Hatt det fint på ferie Hanna?

 

Og har Jenny født enda eller? Spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, nejdå jag sitter här med magen... och väntar. Kan dock inte lova något inför måndagen men är jag oförlöst och i bra form så kommer jag med! Fast jag hoppas ju på att jag inte kan komma... Men ska iaf försöka att knipa igen på 17.mai. Inte så kul att ha födelsedag då.

 

Vill ju gärna höra mer om hur det är med er alla och magarna!

Kram

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var terminen igjen da? Det var rundt nå ca, ikke sant?

 

Veldig spennende hvertfall:)

 

Får håpe du føder snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt, Renate!

 

Jeg tror jeg satser på å komme. Skal på gruppemøte kl.10 på formiddagen, det er da sikkert ferdig til 18 (håper jeg). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fysioterapitime ti på fire og blir så gåen etterpå. Men er formen grei, dukker jeg opp.. Gir nærmere beskjed, jeg :)

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , tror jeg må bli hjemme i kveld desverre...hadde en skikkelig knekk på jobben idag...måtte til legen og ble sykemeldt nå 100% . ( hadde jo i utgangspunktet bare 3 uker igjen å jobbe også....er rimelig sliten om dagen og utrolig mye kynnere...vonde sådan...men håper det roer seg ned litt nå som jeg kan slappe av litt mer fremover. Satser på å komme neste gang da om ikke babyen har kommet da;) kos dere i kveld! klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej, hej

Ingen bebis ännu men inte nog energi att ta mig ut. Vila, vänta, vila, vänta och hoppas den kommer snart... Hoppas ni får en kul kväll! Heidi, hoppas du får vila nu och att du mår bättre om du är hemma 100 %.

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny og Heidi :-)

Pass på å få masse hvile begge to! Håper vi sees på neste treff da - og når bebisene våre er kommet så får vi ta en trilletur rundt på øya :-) Jeg har bare 6 dager igjen på jobb før permisjonsstart :-)

 

Til dere andre, så sees vi ikveld :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er dårlig her i dag, så må holde meg hjemme. Vi sees på neste treff! Kos dere masse i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...