Tweak Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Det jeg trodde var en cyste var en væskeansamling som lå inntil livmoren og trykker på. Dermed er det smertefullt når jeg beveger meg og når jeg sitter rett opp og ned. De er redde for at det kan være svangerskap utenfor livmoren siden jeg har slike smerter, men hun kunne ikke se noe antydning til det i dag. Det hun kunne se var en antydning til noe som kunne være et tidlig embryo i livmoren. Det var et lite område som var litt mørkt,, som om det er et hulrom der. Da ble hun veldig glad sa hun, gynekologen. Men hun kunne ikke være 100 % sikker. Den gode nyheten er i allefall at hcg-nivået hadde steget! Jeg skal inn igjen på mandag og har ordre om å ta det helt med ro i helgen. Og dersom smertene blir sterkere eller annerledes så skulle jeg ha svært lav terskel for å ringe siden de ikke la meg inn (hadde fått sjokk om de faktisk la meg inn!). Så nå er jeg ganske lettet egentlig. Er spent på hva de kan se på mandag, men jeg har et håp om at dette skal gå bra. :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Masse masse lykke til, sender mange varme tanker til deg:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Åååååå - masse lykke til!!!! Jeg tenker på deg og håper at alt går bra og jeg håper smertene dine ikke kommer tilbake, men blir helt borte!! Uff, så leit - men nå krysser jeg virkelig fingrene mine for at alt går bra med deg!!! Hvor langt er du egentlig på vei? Hold oss oppdatert når du har vært på gyn på mandag og så satser vi på at du får en fin og smertefri helg!!! Stooooor klem fra
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Lykke til! Hvor langt er du på vei?
MA08-prøverigjen Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Endelig en oppdatering fra deg. Har ventet på den skjønner du :-) Dette går nok bra skal du se!! Men hold oss videre oppdatert. Klem fra meg :-)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Så fint å høre! Ha ei fin helg, og lykke til på mandag!
Tweak Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er bare 4+3, så det er kjempetidlig! Men med disse smertene så måtte jeg bare finne ut hva det kom av... Graviditet eller ikke, det er ikke normalt å vri seg av smerte når det ikke er mensen en gang! Takk for gode ord alle sammen! Dere er herlige!
Lillevenn33 Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Jeg ville bare si at da jeg var gravid med sønnen min så var jeg til UL pga blødninger i uke 4+5. Da så vi en liten mørk flekk, akkurat slik som du beskriver. Blødningen stoppet og jeg fikk en frisk liten gutt 9 mnd etterpå. Så dette lover godt!! Lykke til med smertene, håper de forsvinner.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Krysser fingrene for at dette går rette veien for deg,Tweak 1ma ღspireღ! Jeg var tilfeldigvis hos gynekolog for 2 1/2 uke siden, da var jeg bare 4 +1. Han så da en liten svart flekk som han mente kunne være embryo, men det var selvsagt altfor tidlig å si det med sikkerthet. Satser på at det var det samme e så hos deg! LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå