Gå til innhold

Noe intresse for å lage en barselgruppe for oss som har født i april område, Tiller/ Heimdal/ Trondheim for øvrig??:)


Ragnhild:)

Anbefalte innlegg

Hei:) Jeg lurer på om det er noen intresse for å treffes en gang i blant for oss som har fått baby i april mnd som bor i trondheim??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hvorfor ikke=) Høres koselig ut ja!! Har nå lenge prøvd å komme i kontakt med flere i samme situasjon-men uten hell-folk er treige der ute.. Tror jeg har vært i kontakt med deg før faktisk-det var snakk om et treff for Byåsen jenter..? Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan stemme:) Jeg hadde termin 8 mai men fikk en gutt 29.04.09! Jeg har virkelig lyst hvertfall, sar jo så mye felles å prate om nå og masse tid til å treffes:) jeg har to gutter fra før og vært med i barselgrupper med begge to og detar vært kjempekosli:) Håper deter noen flere som kan melde seg på da?? Hvis ikke får vi bare sette opp ett treff da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med gutten=) Ser ut til at det ikke er så mange som melder seg på gitt!!! Skal på barsel treff i morgen på helsestasjonen-håper det er noen som dukker opp der da=) Jeg har en gutt som blir 3 år i september-og jeg var også på barsel treff med han.. Ganske så koselig det ja! Liten vits i å gå rundt alene-kan bli stusselig i lengden-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så heldig du er!!På helsestasjonen på Saupstad er det ingen som ordner med barseltreff.. Kjedelig synes jeg. Jeg har og en gutt som blir tre på august og en som blir fire på juli... Det var dårlig med påmelding ja....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen=) Da har jeg vært på barseltreff og der møtte jeg 3 andre mødre med baby!!! Synd at det ikke ordnes sånne type treff på din helsestasjon:( Skulle absolutt vært et "must" Har fått tlf.nr til alle 3-så da hadde det jo gått ann å prøvd å fått til et treff.. Er du med? Jeg har lyst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, veldig;) jeg kjenner ingen som har baby for tiden,så det hadde vært morsomt å bli kjent med noen;) der er litt slintsomt å dra ned til byen hvis det er treff der. Vi hadde et lite MIB- treff på sity cyd tidligere å vår, men det var ikke så stort oppmøte.

Bor selv på Tiller, og har en liten gutt som er født 25. april;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med:))) Og helt enig i at det blir litt slitsomt å dra helt til byen hver gang.. Men er så absolutt med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

 

Ble det noe av treffet?? Har sett på treffsidene, men ikke funnet noe...

Jeg vil også gjerne være med, fikk ei jente 31 mars, men hadde egentlig termin 12 april, så føler egentlig jeg hører til med april gjengen. Jeg bor også på Tiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) Tenkte kanskje det var greit å vente til fellesferien var unna gjort..Men hvis det passer nå for dere kan vi godt bare sette opp en dag i nærmeste fremtid? Jeg blir borte på ferie tre første ukene i juli, men kan godt begynne å treffes, så slenger jeg meg med når jeg kommer hjem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert greit å vente til over ferien! Her tar vi ferie fra neste helg og 3 uker fram, men når det begynner å nærme seg midten av august er vel de fleste ferdige med ferie....så vi kan jo satse på å få til et treff da??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Høres bra ut! Var ikke så enkelt å finne det treffet du hadde lagt ut, kanskje lurt å legge det på DIB også??De fleste er vel der inne vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...