Ettervinterkommervår Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Lurer på om jeg skal ta noen fag, men får se om det går - kommer jo an på hvilken baby jeg får også Noen planer dere andre?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Nyte dagene så godt det går med en liten og en gutt på 15 måneder jeg skal ha hjemme også. Gå på turer, treffe venner, familiebesøk, shopping og andre ting.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal muligens ta et lite fag. Og så skal vi gå turer, slappe av, kose oss:)
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 jeg skal kose meg hjemme og nyyyte det året til fulle!! bare slappe av og bli kjent med sønnen min <3
småmåsen Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Av erfaring vet jeg at jeg får gjort svært lite i permisjonstiden.. dagene flyr avsted.. (natten også)... får gjort mindre når jeg er hjemme med barn enn når jeg er i full jobb... Så jeg skal kose meg...
Frøken Elin Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Enig med deg ulvepus. Jeg skal bare være hjemme og kooooose meg med tulla. Bli trygg på den nye tilværelsen som mor, og ellers gjøre ting jeg sjeldent får mulighet til. Som f.eks gå på kafe i ukedagen, lage album, kose meg med ei god bok og drikke te på dagtid (når gjorde jeg d sist!!!). og naturligvis mange trilleturer. Ellers håper jeg på å komme i ei fin barselgruppe med andre trivelige nybakte mødre ;o) Gleder meg masse masse!!!
Gjest Sauen er høygravid :-) Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Ta noen eksamener til høsten (men er ferdig med mesteparten av lesingen, så det blir bare repetering). Ellers skal jeg bare kose meg med babyen og jenta som nå er 20 mnd, satser på å få henne inn i park...
Ooops I did it AGAIN Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Skal for det meste kose oss hjemme, men når babyen er ca 7-8 mnd reiser vi på langtur hele familien i 6-8 uker. Litt ferie og litt perm på både meg og pappen og hjemmeskole på storebror. Regner med vi kommer til å ha base i Florida og reise litt rundt:)
Wiingla Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Her skal mamma og pappa kose seg med den lille. Pappan får ti uker så har masse tid til å finne på mye rart. Men jeg er student hos nki, pga dårlig svangerskap har jeg ikke fått gjort mye nå, så håper jeg får tatt en del igjen etter h*n er født:)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal ta videreutdanning, desentralisert. Føles greit å gjøre noe "fornuftig" når man først går hjemme så lenge! ) Sist holdt jeg på å gå på veggene av kjedsomhet og mangel på faglig og sosialt input etter 2 mnd som mor.
May-juli07+mai09 Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Forje gang tok jeg 30 studiepoeng for å bli ferdig med høyskolen. Det var både smart ang jobb og lønn. Men jeg føler vel at jeg mister endel med Mads!! Så denne gangen skal jeg bare kose meg med lillebror og storebror på 22mnd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå