_ThEoMaMmA_ Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 en vilter liten gutt:)) det er sååå gromt å se, å vite at alt er bra er bare sååå godt:) Da blir det en liten Theo Sebastian:) Termin ble 6.oktober så da er jeg altså 18+5 og er nesten halvveis....tida går fort jo:)) flere som har fått vite kjønnet å har navn klart eller??morro å høre:)
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer så mye! :-) Vi får jente denne gangen, fått bekreftet det 2 ganger nå, men navn er ikke helt bestemt, blir antagelig Maya eller Sol som fornavn og Elvira som mellomnavn.
Trejenter? Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jeg venter ei jente og fornavnet/kallenavnet blir Anna men hun skal få ett eller to navn til. Jeg trur det blir Anna Isabella...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer!! ååå, nå klarer jeg snart ikke vente lenger til min UL neste torsdag. Spennende. Hvilken termin hadde du regnet ut før du fikk ny på UL? eller ble den det samme?
_ThEoMaMmA_ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 jeg fikk ny termin,menstermin var den 2. oktober så ble flyttet 4 dager da....den er jo grei:) gleeeeed deg...det er så gøy å se:) vært på 2 ul før i dag jeg da...men ikke tatt mål å sjekka alt mulig på de to andre ultralydene..men på begge de andre sa de også gutt så jeg er 100% sikker:) når har du termin da vestlandsfanden??
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Ja, jeg gleder meg skikkelig:) Jeg har termin 12. oktober, men tipper den kommer til å bli noen dager senere når jeg har vært på UL
☆chiquita☆ Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer med gutten! Theo Sebastian var et nydelig navn:)
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer med en liten gutt, så herlig. Må bare komentere navnvalget, hos oss blir det mest sannsynlig en Mateo Sebastian =) Så fine navn vi har valgt =)
Venter09<3med ny spire Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Hei.. Vi får en liten gutt i September mnd. Navnet blir Jesper, så er vi litt uenig om mellomnavnet. Far vil Ha Jesper Haaken, noe mor er uenig i . dette har noe med etternavnet å gjøre..
Skogshuldra Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Åh.. Gleder meg veldig til UL jeg og... Men dete r ikke før om en mnd.. Skal alle her inne ha dobbelt navn på ungen sin? Syntes det er veldig mange som har det...Tror jeg går for ett navn... Blir fort til at man kun bruker dobbelt navnet når man kjefter på ungen... Men for all del har man en grunn til at man vil ha to navn så hvorfor ikke..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 gratulerer med gutt i magen;-) vi venter også gutt, og han skal hete Sigurd;-)
msfixit Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Gratulerer moro å lese.. Har vært selv nettopp og fått termin 1.oktober med ei lita jente som ska hete Julie
_ThEoMaMmA_ Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. mai 2009 så gøy å høre navna deres:) er så glad jeg fikk vite kjønnet jeg...føler alt blir mye lettere da å at man blir mere knytta til babyen med den gang...da man ikke kaller den bare "babyen", men kan bruke navnet også)
Gjest Skrevet 9. mai 2009 #14 Skrevet 9. mai 2009 Gratulerer så mye. Venter også en gutt, dagen etter deg...7 oktober. Vi har bestemt oss for at han skal hete Matheo!!
Sandra1986 Skrevet 9. mai 2009 #15 Skrevet 9. mai 2009 Vi får også en liten gutt Han skal faktisk hete Sebastian han også
Millan83 Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 Jeg var også¨på UL denne uka, på torsdag. Trudde først jeg hadde termin 4.oktober, men på UL ble jeg satt ganske mye tilbake, så ny termin er ca 23.oktober! Litt mye, men.. har plutselig "hoppa" tilbake til uke 16+4 igjen. Jaja, litt lenger tid å forberede seg på Vi fikk allikevel vite kjønnet, og det blir en gutt! Ikke bestemt oss for noe navn enda. Mye fine navn dere har funnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå