Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 ivertfall i følge min mann. Han satt og skulle finne navn han liker og ente opp med det. Han syntes det var så kult navn og var helt seriøs. Jeg liker jo litt utradisjonelle navn selv, men klarer ikke helt og svelge dette navnet. Hva syntes dere da?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jøss! Noen andre syntes det var kult...det skal jeg si til mannen, når han kommer hjem...hehehe:) Jeg sa at jeg kunne garantere at ingen andre syntes det var kult navn... hi
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Falken kan jo ansette han når han blir stor.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Ihvertfall mye bedre enn disse utenlandske navnene som florerer for tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 Synes det er fint og kult jeg Hvorfor er det så mye værre enn Bjørn, Ravn, Storm osv?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Spørs på hvilken personlighet barnet får. Kult om han blir stor sterk og mandig, men kan fort bli et lett mobbeoffer om han har ting ved seg det er lett å hakke på, f.eks liten og spe, har fuglebryst, og for å være max banal: om han er redd for høyder/ og å fly, redd fugler.. En annen sak er at Christer Falk ofte blir kalt Christer FALSK.. Noe som passer ham, men håper ikke barnet ditt svarer til det kallenavnet, da. Da gjør jo navnet hans bare verre for han.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #14 Skrevet 8. mai 2009 Bjørn, Ravn, Storm osv? Disse navnene er jo like FÆLE !!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #15 Skrevet 8. mai 2009 Jeg kjenner en liten gutt som heter Falk (+ et fornavn til), så jeg er vant til navnet nå, men reagerte litt på det i begynnelsen ja. Man venner seg til litt spesielle navn, Storm som noen nevner har jo blitt mer vanlig. Ikke et navn jeg ville valgt, men vet om navn som er MYE verre enn falk. Leander, for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #16 Skrevet 8. mai 2009 Har en sønn som heter Ask. Så jeg syntes Falk er et fint navn som Storm og Ravn.
mammaen til Odin Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 KJEMPE kult navn Ikke bry deg om spydighetene noen av de over har kommet med, de har ikke noe bedre å gjøre enn å være ekkel. Trenger ikke å like det, men høyst unødvendig å være ekkel. Lykke til med navnevalget!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #19 Skrevet 8. mai 2009 Synes det er fint jeg, ikke førstevalg her i gården, men vesentlig bedre enn alle disse utenlandske navnene og sære skrivemåter og andre rariteter som tydeligvis er så populært for tiden.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 stakkars unge hvis han skal gå hele livet å hete falk.et helt for jævlig navn.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #21 Skrevet 8. mai 2009 Han skal vel være med i Glamour når han blir stor Hver gang jeg møter på barn med sånne wierdo-navn ser jeg for meg en mor som har vært litt for opptatt med å se såpeserier.. i slåbroken
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #22 Skrevet 8. mai 2009 Ring Falken om du får problemer Grusomt navn!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #23 Skrevet 8. mai 2009 Hils mannen din å si at han har helt rett! Jeg har 3 sønner, Ravn, Falk og Hauk. Nå er jeg gravid med 4., og denne gangen er det ei jente, så da har vi tenkt på Bjørk eller Lilja:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #24 Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor signerer du med anonym når du så og si har sagt rett ut hvem du/dere er?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #25 Skrevet 8. mai 2009 Kjempefint! Har en i familien som heter Hauk, og synes navnet er flott. Mannen og jeg vurderte å døpe vår sønn Viking (ja, faktisk!), men vi ble totalt nedsabla av de fleste vi fortalte det til, så det ble noe ganske annet til slutt. (Men jeg synes fremdeles det er et knalltøft navn:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå