Gå til innhold

Matcher dere håndklene på badet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaska badet idag og tatt nye håndkler.

Prøver å få til å mathce håndklene, sann at alle er blå eller røde. Men ikke altid det går ut fra hva som er rent.

Mathcer dere? Mener da alle familie medlemmens håndkler og håndhåndkler. Gjelder jo ikke for dere som bruker et håndkle en gang og kaster i vask, for de henger jo ikke fremme da. Er de som henger fremme jeg mener....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mine håndklær er hvite. Akk så kjedelig, men du så praktisk!

Har to gjestehåndklær som har farge.

Så ja, de matcher jo ;o)

Skrevet

Hvordan håndklærne ser ut er for meg fullstendig revnende likegyldig, så lenge de er reine, passe store og gode å bruke.

Skrevet

Jepp! Alle er hvite. Veldig praktsik, alle matcher og alle kan vaskes sammen..

Skrevet

Ja, det gjør vi (",) Bare mørkebrune på badet oppe, og mørkeblå på badet nede (har noen hvite også, de bor nede sammen med de blå, hehe)

Skrevet

Våre håndklær matcher med hverandre og med badet, unnatt Trollets håndklær (han bruker sånne søte barnehåndklær med hette). Til badet vårt kjøper jeg alltid: 3 store håndklær (jeg bruker 2: 1 til kroppen og 1 til å ha i håret, til mannens stor forundring) + 1 badematte.

Til badet nede, som brukes av gjestene, har jeg et sett for overnattingsgjester (badematte + 3 store håndklær) og noen små til å tørke hendene på (matcher gjestesettet).

I skapet har jeg reserver som ikke matcher, i tilfelle flere gjester eller uventede hendelser. Enten gaver fått i gave (merkelig gave spør du meg) eller gamle håndklær som ikke er helt slitte enda.

Er litt kresen på sånnt, må innrømme det.

Skrevet

Ja, de matcher. Men det er vel bare for at det er praktisk. Jeg har lyse og mørke og de kan jo ikke puttes i vaskemaskinen sammen. så hvis jeg holder meg til en farge fyller det en maskin:)

Skrevet

JA:)

Det beste er jo å kjøpe alle håndukene i samme farge, eller nyanse!

Hos oss er alle hvite..Lekkert og alltid matchende. Kjøper også hvite med forskjellige mønster i selve hånduken,eller med fine broderi nederst. VI bytter etter hver dusj, og henger opp en ny til håndtørk hver dag;) MAnge sier de ikke vil ha lyse for da sjer de jo skitten.. Men en blå hånduk er jo like skittete som en hvit en,det bare vises ikke like godt.. Greit med den som henger over vasken til hendene, ser jo med engang om det er en flekk der. Men bytter den uansett hver dag.

Skrevet

Ja da de matcher for alle er hvite:-) har noen i farger som jeg har fått i gave for noen år siden, de ligger i et skap langt borte fra badet:-)

Hender jeg har noen turkise til sommeren og røde i desember framme bare for å gi litt farge til det ellers noe kjedelige badet.

Skrevet

He,he...det er mer tilfeldig. Vi hadde ikke så mange håndklær, og vi fikk et gavekort på håndkle fra svigermor. De gamle sendte vi på hytta, og så kjøpte vi håndklær og vaskekluter i tre nyanser som passer sammen. Derfor matchet alltid håndklær, vaskekluter osv.

Skrevet

Ja, alle er i samme type og farge =)

Skrevet

Nei.. pleier ha et håndkle som vi tørker hendene med ved siden av vasken, i tillegg pleier det å henge et par badehåndklær over dusjkabinettet, ser ikke helt grunnen til at de skal matche så veldig:) har håndklær i alle farger: hvit, mørkeblå, rosa, stripete, lilla, turkis...hehe.

Skrevet

Jas, byttet ut alle hånklene i hvite for noen år siden, var så lei av det sirkuset på badet. Er kun hånkler til bading utendørs det er farge på. I grunnen forfengelig og litt teit, får jo altid et problem når vi får hånkler i gave.

Skrevet

Nei egentlig ikke, har ofte fremme både en grå og en hvit hehe. Tror jeg hadde blitt tullete om jeg skulle gå rundt å bekymre meg for om handukene matchet.

Men jeg liker ikke falmet og utslitne håndklær, da kaster jeg og kjøper noen nye.

Skrevet

Nei.

Og jeg også avskyr å få håndklær i gave. Alle som gir er helt ignorante overfor det at vi må tørke alle håndklær på badet på et lite stativ, som alt annet tøy også skal tørkes på. begrenset plass med andre ord. Men de gir verdens største håndklær for det. Og da blir de jo ikke brukt! Og så bare stygge farger selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...