Gå til innhold

hvilke "frynsegoder" har en bankansatt??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener en kompis av meg som jobber i bank fikk mye bedre rente på lånet sitt.....

Skrevet

Gunstige betingelser på boliglån og muligens andre lån, rimeligere skadeforsikringer, meget gode pensjonsordninger, noen tilbyrfirmahytter, noen ansatte har fri mobil mm.

Skrevet

Lavere rente, meget gode personforsikringer, billige skadeforsikringer, gratis kort- og kontobruk.

Skrevet

kan man få lettere boliglån`?

Skrevet

Nei, det er heller strengere vilkår for å få ansattlån enn "vanlig" lån. (iallefall hos oss)

Skrevet

hvorfor er de strengere da?

Skrevet

Helt utenom tema..Men må bare fortelle hva jeg leste i overskriften,og det var "bananskatt" istedenfor bankansatt:)Skjønte det ikke i det hele tatt...

Hehe..

*kanskje jeg bare er litt svingstang pga smertestillende*

Skrevet

Kompisen min jobber som kunderådgiver (etter 3 år på høyskolen), og sier selv at han har lite frynsegoder. Vet han får rabatt på personforsikring, men ellers var det fint lite å skryte av. Han har ingen lavere rente på boliglånet. Men han har ganske god lønn, hvertfall i forhold til andre banker innenfor samme kjede.

Skrevet

kan jeg spørre om lønnen hans?

Skrevet

Han startet på like under 400k, men sa selv at han kom til å kreve nærmere 450k ved neste lønnsoppgjør (-og det er vel nå omtrent? eller?). Jeg tror ganske sikkert at han får det også.

Startlønnen i denne kjeden er vanligvis på ca 300k (-det er hvertfall det de går ut med)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...