Blind Gudinne Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Mener en kompis av meg som jobber i bank fikk mye bedre rente på lånet sitt.....
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Gunstige betingelser på boliglån og muligens andre lån, rimeligere skadeforsikringer, meget gode pensjonsordninger, noen tilbyrfirmahytter, noen ansatte har fri mobil mm.
babyfrøken *mamma* Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Lavere rente, meget gode personforsikringer, billige skadeforsikringer, gratis kort- og kontobruk.
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2009 kan man få lettere boliglån`?
babyfrøken *mamma* Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Nei, det er heller strengere vilkår for å få ansattlån enn "vanlig" lån. (iallefall hos oss)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. mai 2009 #8 Skrevet 9. mai 2009 Helt utenom tema..Men må bare fortelle hva jeg leste i overskriften,og det var "bananskatt" istedenfor bankansatt:)Skjønte det ikke i det hele tatt... Hehe.. *kanskje jeg bare er litt svingstang pga smertestillende*
Staark Skrevet 9. mai 2009 #9 Skrevet 9. mai 2009 Kompisen min jobber som kunderådgiver (etter 3 år på høyskolen), og sier selv at han har lite frynsegoder. Vet han får rabatt på personforsikring, men ellers var det fint lite å skryte av. Han har ingen lavere rente på boliglånet. Men han har ganske god lønn, hvertfall i forhold til andre banker innenfor samme kjede.
Staark Skrevet 9. mai 2009 #11 Skrevet 9. mai 2009 Han startet på like under 400k, men sa selv at han kom til å kreve nærmere 450k ved neste lønnsoppgjør (-og det er vel nå omtrent? eller?). Jeg tror ganske sikkert at han får det også. Startlønnen i denne kjeden er vanligvis på ca 300k (-det er hvertfall det de går ut med)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå