Gå til innhold

Hjertebank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som sliter med hjertebank?

Jeg er så lei av det.

Jeg kan sitte helt i ro i sofaen, og plutselig så får jeg SÅ hjertebank.

Det kjennes jo ut som hjertet er på vei ut av brystet!

Det kommer ofte samtidig som kynnere.

Det er forferdelig plagsomt. Kan også få det mens jeg ligger i sengen om kvelden, før jeg har sovnet.

Har ikke opplevd av å vokne av det eller noe, men hvis jeg f.eks må stå opp for å gå på toalettet om natten kan det komme etter at jeg har lagt meg igjen...

Glemte selvsagt å si det til jordmor forrige gang og gangen før.

Jeg er jo SÅ glemsk, husker ingenting for tiden, så skulle ha skrive ned det jeg lurer på, for det er alltid noe jeg glemmer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hjertebank, ganske så plagsomt. Jeg føler meg litt sliten gitt:)

2 uker igjen...

Skrevet

får hjertebank hver dag, ofte en liten stund etter frokost. plutselig sitter jeg med 120 i hvilepuls uten at jeg har gjort noe som helst fysisk først...! utrolig slitsomt! har sagt fra til jordmor, men eneste hun sjekka var blodtrykket, som var innenfor normalen - så da var det visst ikke noe problem... men er utrolig irriterende ja!

Skrevet

Heisan! Eg også har mykje hjertebank og blir veldig veldig tungpusten-kjempeslitsomt! Det kan egentleg vere kor tid som helst på dagen, ser ikkje noko samanheng med måltid eller andre ting...Var innlagt på sjukehus for nokre dagar sidan og spurte ei av jordmødrene der-fekk berre som svar at nokon gravide får hjertebank (heilt fint blodtrykk). "Mi" jordmor sa forresten eine gongen på kontroll at det gjerne kunne vere teikn på jernmangel (men det har eg ikkje). I dag kjøpte eg magnesium tilskudd som eg skal ta for å sjå om det kan hjelpe...slitsomt å gå sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...