Gjest Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 er det noen av dere som sliter med å få gått på do? jeg har sikkelig problemer å få gått på do, er helt sånn støl og ekkel i magen for jeg får ikke gått ordentlig på do. er så ekkelt å være slik. for blir nesten redd for at det skal være noe med spiren, men nårj eg har fått vært på do går det over. noen råd mot forstoppelse?
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Hei. Noen tips for forstoppelse er å drikke mye vann først og fremst. I tillegg kan svisker være ett kjempe godt avførings middel. få i deg mye fiber da dette også holder magen ved like:) Har også drukket litt cola de gangene jeg har vært litt treg i magen, det har funket. Ellers er det å få i seg lett fordøyelig mat en kjempe bra ting om du plages med forstoppelse ofte:) Personlig liker jeg Biola veldig godt og synes den er fin til å balansere magen med. Om du ikke får løst opp magen kan du gå på apoteket, der har de forskjellige pulver og midler mot forstoppelse. Håper dette var til hjelp for deg:)
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Hei hei! Du fikk jo masse gode råd over her men jeg ville bare legge til at Duphalac er trygt å bruke i svangerskapet. Jeg har forsøkt det selv men er så kvalm så jeg kastet det opp. Godt smaker det ikke, men effektivt er det. Senna burde du ikke bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå