trolla <3 <3 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Noen som har noen kjempegode oppskrifter på sunne fruktsmoothies?? Må fine noe å kjøle meg ned med.. Har blitt litt mye is her i det siste...
S. Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg pleier å lage smoothies basert på frosne bær, yoghurt og litt juice. Favoritten er ca. 1 kopp frosne (usukrede!) skogsbær, 1 halv stor boks melonyoghurt, litt appelsinjuice. Sunnere enn is, og veldig godt. Uendelige valgmuligheter. Jeg er ikke så glad i søtt, men dersom man liker det, kan man ha oppi honning eller banan som søtning. Husk å legg isbiter og frosne bær i blenderen først, hvis ikke blir de ikke alltid skikkelig knust!
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jeg bruker følgende oppskrift: Joghurt naturell - ca 3 dl 1 - 2 bananer litt appelsin juice Frossen skogsbærblanding, eventuelt smoothie blanding...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Et eple En banan Frosne bær juice. som regel eplejuice, men Noras drue og blåbærjuice er veldig god! Evt naturell youghurt En annen god kombo en mango og bjørnebær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå