Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 hvilken sang ble spilt da du gikk inn i kirken?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Bruremarsj fra Aure. Mannen min er derifra og melodien er nydelig!
bryllupsnatta m/nr.2 fødeklar Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Brudemarsj fra Telemark. Den er kjempefin, og siden vi giftet oss i ei eldgammel stavkirke i Telemark passet det veldig godt:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 "Midtsommerdrøm", er det ikke det den heter. Det er den veldig tradisjonelle. Ble brukt i vielsen til Mette-Marit og Håkon. Selv om den har blitt brukt mye, synes jeg det er noe veldig majestetisk over den.
soleia Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Bruremarsj frå Sogn, fordi det var der me var, og det var den ferievikar-organisten kunne best. Men hadde tenkt på den frå Aure, for den er flott!
Figa Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal gifte meg om en uke fra i dag og da skal jeg ha Kanon i D-dur:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 The flower duet. Det er en nydelig opera. Vi hadde bare det første refrenget da
Verdens tøffeste mamma Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Mendelsohn.. Veldig fornøyd med valget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå