Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er så usikker :/ Mini er 10 månder og har bare sovet over til pappan sin en gang tidligere. Og skal egentlig være til pappan sin lørdag til søndag, imorgen. Men mini er syk. Har hadd influensa / forkjølet hele uken ca. På torsdag hadde han oppkast hele dagen, etter hvert måltid pluss pluss. Kastet opp 10 ganger, minst. Han fikk ikke i seg noe mat/drikk da alt kom ut igjenn. Dro på legevakten torsdagskveld. Idag (fredag) har mini 38 i feber, og spiser ingenting. Har bare fått i han noe eplejuice og farris. Han har sovet i storsett hele dag, og er veldig slapp. Er også veldig tett i brystet, hoster, snørr osv. Det ta to timer å kjøre til pappan hannes. Hva mener dere? Hva hadde dere gjort?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 pga den lange reiseveien hadde jeg ikke gjort det nei. kan ikke pappan komme en tur til gutten da?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 jeg spurte pappaen om det, men han sa at han ikke fikk til å være så lenge da han hadde lakt opp andre planer.. Skrev mld til bf om at vi kunne se'ann formen til mini først, han ble litt sur virker det som, og skrev bl.a at jeg ikke kunne drive å endre på de helgene.. Gutten er jo syk !
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Dette er da overhodet ikke noe å være usikker på! Jeg ville aldri i livet sendt ungen min avgårde til noen mens han var syk! Barn trenger hovedomsorgspersonen sin når de er syke, og hvis det er mamman må de få være hos mamman sin. Hvis pappan bare har hatt ungen på overnatting en gang, kjenner han ikke ungen godt nok til å lese signalene, og det vil bli skriking og ulykkelighet hele besøket. Dessuten vil han jo ikke kunne tatt med ungen på alle de planene han har lagt, når man er syk vil man ligge eller sitte på fanget i stillhet, fred og ro - i kjente omgivelser. Ville du dratt på besøk til noen du ikke var så godt vant til hvis du var syk og følte deg dårlig? Tror ikke ungen vil få noen glede av det, og det må pappan være såpass voksen at han forstår.
*toppris* Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 som anonym over her sier trenger din sønn nå deg, kjenner ikk epappan så godt enda, så hadde ikke levert han til pappan. selv liker jeg ikke gå fra gutten min når han er syk, så bruker da heller mine sykedager med sykt barn hjemme istedenfor å gå på jobb... (vi bor ikke sammen og jeg jobber i helgene når far han gutten) ikke det at pappan ikke kjenner gutten, men har selv hovedomsorgen og vil være der for han når han er syk.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skjønner det er nedtur for faren hvis han har sett for seg hele helgen sammen med barnet og gledet seg til det, men er barnet sykt, så er det sykt. Det er ingen som har lyst til å dra ut på besøk når de er syke. Det er sånn som skjer. Du kan jo tilby ham å hente ham neste helg?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Takk for svar. Jeg er HELT ENIG i at jeg "ikke kan" sende bor gutten nå når han e syk. Jeg hadde heller ikke ville dratt på noe besøk til noen som er "ukjent" for meg om jeg var syk. Har tilbyd pappan om å ha han neste fredag til lørdag istede, noe som var greit. Men han kunne ikke være her imorgen sammen med sønnen sin da de skulle ha middagsgjester. Er det galt av meg at jeg mener at han kan utsette det? Og heller være sammen med sønnen sin? Ang min syke sønn... Prøvde med en fruktpurre iste, kastet den opp igjenn. Og nå hadde han 38,3 i feber. Så den stiger. Farris og eplejuice gikk greit. Han er veldig slapp, har sovet veldig mye idag. Var jo på legevakten i går kveld, men om feberen stiger mer nå så ringer jeg igjenn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå