Hikken Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er veldig glad i jif'en min. Har våtmopp (ikke engangs) og de vanlige engangs tørrmoppene. Synes swiffer sin er alt for liten, bruker jo dobbelt så lang tid :-P
Blind Gudinne Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Heia JIF! Særlig den med grønnsåpe-lukt =) Jeg snakker altså om engangsvåtmopper- bruker ikke tørrmoppene for den tar liksom ikke med seg sanda =D Har akkurat moppa her nå.... lukter deilig nyvaska!
Aliena Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2009 Takker for svar:-) Da stoler jeg på dere og kjøper en jif-mopp. Håper at det hjelper litt på vaskelysten...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Har begge men bruker bare Jifen. Har det meste av utstyr til den og, tørrkluter, våtkluter, spray og mopp spray og våtmopp. Liker godt de våte engangsklutene, bare synd de er såååå dyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå