Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Noen som gidd å gjøre meg en tjeneste ? Gjelder underlivet... Når dere har en fing i skjeden, og presser (som om du må på do...) buler den fremre veggen NED da?? Er det normalt? Eller skal det ikke skje noe med veggen om man presser..? Noen som gidd å hjelpe meg, for jeg lurer på om jeg er normal.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Min buler som bare det. 3 md siden fødsel. Aner ikke hva som er normalt. Pleide ikke å sitte med fingern i skjeden da jeg tisset før akkurat ;-S
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 En treng er ikke putte fingern inn i skjeden for å vite at alt trøkker seg nedover når en presser. Det er jo normalt det. Akkurat som at alt trekker seg oppover når du strammer og kniper. Om ingenting flytter seg når en presser som om en må på do, så er du lam, og trøkker bare i tankene dine! Slutt å lure så mye på hva som er normalt. Så lenge alt virker som det skal, og ingenting er vondt, så er det faktisk helt normalt. Selv om ikke alle andre har helt det samme som du. Underliv er like ulike som fjes; ingen er helt like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå