Gå til innhold

Gikk fostervannet hos dere?? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... :) Vet det høres utrolig dumt ut, for det gjør jo det, men i mitt tilfelle så kom det jo ikke vann i det hele tatt!! :) hehe.... De konstanterte dagen før da jeg ble satt igang at jeg hadde rikelig med fostervann, men ingen fant ut hvor det ble av! :) Jordmora skrev "vannavgang???" i journalen min og hun skjønte ingenting hvor det hadde blitt av, hun hadde jobbet som jordmor i nesten 20 år og hadde aldri sett dette slik! :) Vet det høres dumt ut, men kan det vannet absorberes av kroppen?? :) For like etter fødselen så fikk jeg ekstemt med vann i kroppen!! :)

Noen andre som har opplevd "forsvunnet vann"? :) hehe....... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudene vite. Med førstemann ble jeg satt i gang. Kan ikke huske at vannet mitt gikk noen gang (ikke sambo heller) men i jnr. sto det at vannet mitt gikk kl 10 (da var jeg ganske så oppegående)....hmmm.

Med andremann gikk vannet med et plask, så var ingen tvil der.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

ja, vannet mitt gikk, det sildret lenge, kom ikke som et plask. Etter ni timer kom første rie.

Skrevet

Har aldri hørt om "sånne som deg" før eg. Snodig... Kanskje det pipla litt og litt frå dagen før? Men då hadde du gjerne merka det. Nei, ikkje veit eg...

Vatnet blei tatt med første, fordi dei ville sette elektrode på hovudet hans. Med andre gjekk vatnet temmelig nøyaktig 4 minutt før babyen var ute. Merka ikkje at det gjekk, men så fødde eg i vatn då...

Skrevet

Hehe... :) Nei det hadde ikke pipla heller, for jeg ble satt igang og da var det fullstendig umodent der nedi og fullstendig lukket! :) Det var helt tørt på lakenet og! :) hehe... :) Begynte virkelig å lure senere på kvelden da føttene ble trippel størrelse og til og med crocsen som var store og fine ikke kunne brukes! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...