Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp i dag uten ømme pupper.. Er 6+2, mistet i MA i november, livredd for at dette nå skjer igjen?

Går det ann at ømheten forsvinner noen dager og så kommer tilbake eller er alt håp ute? Noen som har opplevd lignende men som allikevel kom hit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bare litt ømme bryster mellom uke 5 og 7 jeg, og borte var har det vært siden. Var også bekymret for MA, siden kvalmen også gav seg tidlig, rundt uke 9

men ingen grunn til bekymring, hadde til og med startet som tvillinger hos meg, men den ene hadde sluttet å utvikle seg i uke5-6 engang.

Alt håp er definitvit ikke ute, vi er bare veldig flinke til å bekymre oss tror jeg.

Skrevet

tenk på det slik.... Det er myyye vanligere å miste en gang enn to på rad...Så allerede statistisk sett er du i pluss :)

Og angående symptomer, så er det like vanlig at de forsvinner som at de vedvarer. Kroppen vår er snodig hele denne tiden og symptomer varierer fra uke til uke gjerne. Senk skuldrene dine og tenk framover...Jeg vet det er veldig vanskelig når man har fått en tidligere støkk, men man skylder magen sin å tro på den :)

Tvitvi og superlykke til,thessa!

Skrevet

Tusen takk for beroligende ord begge to!! :)

Ha en fantastisk flott helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...