Tøysetipp Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Her er det norske talenter på fredager. Hun legger seg kl. 21.00 eller senere. Som oftest sovner hun i sofaen mens vi venter på resultatene, he-he. Jeg synes det er ekstra koselig å spise middagen til et program på tv, og som regel blir det hjemmelaget pizza til talentene eller korslaget. Klokken kan fort bli 22.00 før min 5 åring er i seng. Søndag er det imidlertid vanlig leggetid. Hva med dere(s)?
Espoir Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Nei, vi kjører samme leggetid hverdan som helg, med mindre det er noe heeeelt spesielt som skjer. Om sommeren, i ferien, kan det gli litt ut, men ellers pleier vi ¨være konsekvente.
erteposen + 4 Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Om barnet ikke blir sur neste dag, og ikke snur døgnet ser jeg ikke no galt i å la barn være litt lenger oppe. Mine barn sover ikke lenger om morgenen fordi vi legger dem sent, og minstemann på 4 år kan bli innmari sur på ettermiddag neste dag pga søvnmangel. På fredagen er de slitne og legger seg bare litt senere, og på lørdagen er de nok oppe en liten time lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå