Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 helt ærlig jenter! Min mann bestemte seg for å sykemlde seg 40% så lenge det er mulig,han sier han er sliten,noe han ikke er....Han er bare arbeidssky,for dette skjer hver gang han har jobbet i 4-6 mnd. Så nå holder vi på med arbeid ute i hagen,noe han gjør når det er mulighet for det og jeg gjør alt inne for å avlaste han. Men i dag reiner det og da kan han ikke jobbe ute (han er hjemme i dag) og da spurte jeg om han kunne henge opp tøy og vaske bad. da ble han kjempe sur for han gjør så mye ute og skulle gjøre ting ute senere i dag etter jeg er kommet hjem. så jeg sa at det var greit. men så sa jeg at når alt er ferdig ute så må han ta det husarbeidet som trengs de dagene han er hjemme for det gjør jeg og hadde jeg gjort hadde jeg vært sykemeldt! etter det har jeg ikke hørt noe fra han..... setter jeg urimelige krav til han? han har aldri løftet en finger de dagene jeg har vært hjemme!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Nei. Men han er en svindler. Sykemelder deg ikke 40% for å jobbe i hagen. For en dust!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Jeg er enig med deg Kan godt forstå at noen sykemelder seg hvis de blir utbrent. Men å sykemelde seg for hver gang det har gått en viss periode, uten at han virkelig er ordentlig sliten, er jo ikke bra. Men er han virkelig arbeidssky eller har han kanskje en jobb som ikke passer for han?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Hvordan får han legen til å sykemelde han om han er frisk?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 etter en tid er det alltid noe på jobben som er galt og han har slitt psykisk i tide (ikke noe voldsomt) og er flink til å spille på dette sånn at han får sykemelding. så det er godt at jeg ikke er helt bak mål! ekteskapet er ikke bra for tiden, så det at jeg står opp for meg selv er ikke noe han er vant til, men nå er det nok! hi
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Er mannen din en unge og du moren hans? Høres ikke ut som et par likeverdige, voksne mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå