Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nye muligheter... Nå går jeg inn i pp nr 19, og skal på lap i løpet av noen uker. Skulle få time mellom 4 og 8 uker sa de på sykehuset, og det var for 4 uker siden. Så nå kommer det vel snart en innkalling...

Håper det lykkes for oss denne gangen jenter!!! Masse lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vi begynt på uke 20, og jeg regner med å legge inn en særlig innsats fra slutten av denne uken, og godt ut i neste uke. Denne gangne SKAL det lykkes :) Det blir et februarbarn, og mannen er til og med ening i at det jentenavnet jeg har som favoritt er ganske fint, så nå MÅ det bare gå bra!!!

Hvordan er det med dere, jenter?? Har dere navn klart i tilfelle vi lykkes denne gangen?

Skrevet

Så er jeg her:=)

Prøvde på en Januarbaby,men det gikk ikke,så nå er det Februarbaby som gjelder;=)

Vi har både jente og guttenavn klare.

Skal jobbe litt ekstra i slutten av denne uka og neste uke,så får vi håpe den lille vil sette seg...det hadde vært så flott.

Ønsker alle Februarbabyprøvere lykke til...håper vi snart kan smile stort alle sammen:=)

Skrevet

Dag 8 i syklusen min, dvs. man regner vel den første dagen TR kom som dag 1?? Det var forrige tirsdag. så da må i dag bli dag 8, eller?? Har begynnt å tenke på at hvis det stemmer at man kan sette i gang "ekstra"-eggløsninger bare ved å ha sex, så skal vi hekke mye oftere. og fra i morgen bør iallefall soldatene kunne overleve lenge nok til EL, sånn i teorien. Jepp.. vi skal hekke nesten hver dag i nærmeste fremtid :)

Skrevet

Hei jenter!

Da kom TR her i dag, snufs.. Så jeg kaster meg med i denne tråden. Har vel IKM søndagen i uke 23 eller muligens mandagen i uke 24. Men blir med her jeg! Har ihvertfall ikke de lengste syklusene, så man slipper å vente så lenge!

Håper virkelig vi blir smelt på tjukka denne gang! Dette blir min 3.pp :)

Skrevet

Hei alle!

Jeg er fersk her inne, så 5/6 juni blir min første IKM dato.

Har vel ikke store forhåpninger om at det skal klaffe på første forsøk, men vi må jo prøve :-) MYYE!!

Lykke til alle!

Er det forresten flere som har korte sykluser? Mine varierer fra 24-27 dager... Hva kan det ha å si for prøving?

Skrevet

Leste et sted at korte sykluser kan være bra hvis du prøver å bli gravid, emn vet ikke om det stemmer...

Jeg har skrekkelig vondt i overkjeven og tennene i dag. Typisk å bli syk midt under hekketiden.. .sukk.. Ligner litt på forkjølelsevondt, men ikke helt, så kanskje det går over. Og i går var det en slags "voksesmerter" i bena hele dagen. Kan ikke, vil ikke bli syk nå...

Skrevet

IKM 6-7.juni :) Syklus på rundt 31 dager, så har ikke eggløsning før 23 mai tror jeg..

Er inni i 2. pp, har fra før en liten gutt på 19 mnd :):)

Dette blir en spennende måned :)

Skrevet

Velkommen til forumet Pompel!

Har selv sykluser som har variert fra 24-27 dager, aldri lengre. Tror egentlig det bare kan være poisitivt for oss (selvsagt om man har eggløsning da!). Vi har jo litt flere sjanser enn kanskje andre, men det skal jo klaffe selvfølgelig!

Fikk mensen i går jeg, så det er ikke lenge til vi skal starte prøvingen igjen!

Skrevet

Takk :-)

Har aldri sjekket om jeg faktisk HAR el, så prøver å teste litt denne mnd for å sjekke. Blir nok litt sånn halvveis på oss denne mnd, da jeg skal bort rundt el, men vi får nå se...

Driver å venner meg litt til tanken, blir rart og VELDIG moro den dagen jeg oppdager at det har klaffet :-)

Skrevet

Hvordan går det med dere??

Jeg har testet for første gang med EL test denne pp og fikk positivt idag ;)) Er så glad for trodde egentlig jeg hadde EL igår ( pga EL slim), men kjøpte da EL test som var neg igår, men positiv i dag. Og i dag kom mannen hjem - HURRA!!! Kos hele helga ;))

Veldig positiv pp dette føler jeg (håpe håpe).

Skrevet

Hei jenter :)

Hvordan går det? Noen flere med EL? Jeg testet positivt på EL i går, og skal teste i dag også. Har lyst til å se når testen blir negativ igjen. Vi legger inn en ekstra innsats i hekkingen et par dager til, og så er det bare å krysse fingre og tær og vente...:)

Skrevet

Hei:)

Jeg testet i dag, men fikk negativ, skal ha el-på onsdag, så får teste når jeg kommer hjem også. Har ikke noe el-slim, men det hadde jeg ikke sist heller, så nå må det prøves med pre-seed! Har IKM den 2 juni:)

Skrevet

Superglad jeg testet i går, for da var EL-testen positiv. i dag er den negativ igjen, og det enda jeg var ganske sikker på at EL kom tirsdag eller onsdag... Så da er i dag 1 DPO går jeg ut fra???

Skrevet

Hei alle!

Jeg har ikke fått positiv el-test ennå. Regner ikke med noe før i slutten av uka, da...

Er det sånn at når man får positiv el-test har man el i løpet av det neste døgnet? For el er vel ikke allerede over ved positiv test?

Ny på alt dette her...

Skrevet

hei:D

har oxo ikm i uke 23...

vet ikke helt datoen. men mellom 1-7juni er første dag:P

tror jeg hadde el på 17 mai...

så blir spennende...

har en syklus på 38-42 dager så håper det klaffer på første pp:D

Skrevet

Forsinket el? Er det vanlig? Jeg skulle ha hatt positiv el-test i går og i dag (om vi regner som sist), mens nå er det ikke noe tegn til el.. Er det flere som har opplevd det?

Skrevet

Hei alle!!

Merkedag for meg, jeg har funnet el!

Woohoo!!

Dette var en lettelse for meg :-)

Lykke til alle, også satser vi på mange februar bebiser til neste år!

Skrevet

I dag er den første dagen i resten av vårt liv :) La meg i går med dundrende hodepine, får alltid hodepine rundt EL, men nå er den borte igjen, og da er det lett å se lysere på livet :)

Og så har jeg søkt på ny jobb, deltid, så jeg kombinerer to deltidsstillinger, og det er spennende å se om det går bra. Og så har mannen fått ny jobb og gleder seg til å begynne i den. Vi må ha en bil til siden vi nå skal kjøre hver vår retning. Alt i alt, spenmnende uker som kommer. Kanskje det går an å legge babytankene litt på hylla noen uker :) og så er jeg 2 DPO i dag. Tenk om...

Skrevet

Lykke til med jobbsøkingen TogT!

Jeg har ennå ikke fått eggløsning, er vel rett rundt hjørnet. Merker jo aldri noenting av den.. Du er jo heldig som kjenner at den er der, men dumt at det skal være på den måten. Satser på at den er der om et par dager! Nå er jeg skikkelig klar kjenner jeg!

Ønsker dere alle lykke til i denne tiden. Masse sex nå fremover!!!!

Skrevet

Endelig positiv eggløsningstest her i dag!!!

Det som er dumt er at mannen reiser bort i morgen.. Og er borte i flere dager. Kommer jo sikkert ikke til å klaffe denne gangen da :(

Man skal jo helst ha sex når testen blir negativ igjen, men har jo et lite håp om at sædcellene hans kanskje er MAKS overlevbare!

Må fortelle om noe rart her om dagen. Mannen skulle kødde og bite litt i brystvorta mi. Tror du ikke at det sprutet ut melk???? HÆ??? Kan det virkelig gå an? Ikke er jeg gravid og dette var FØR eggløsning.

Jeg ler fremdeles av det. Men syntes dette var veldig rart.

Hvordan går det med dere jenter? Har dere noen tegn til graviditet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...