majsen81 Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Drømmer om salami om dagen, har forsåvidt gjort det hele svangerskapet, men nå som det bare er 2 uker igjen, vet jeg ikke om jeg klarer å vente lenger!! Spiser dere salami??
Ooops I did it AGAIN Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 har spist salami som er nettopp åpnet:) gått bare fint;)
S. Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Jeg klarte ikke holde meg lenger da jeg var gått en uke over termin, så jeg har "syndet" med salamien. Og fy så godt det var
Lis_82 Skrevet 8. mai 2009 #6 Skrevet 8. mai 2009 jeg har egentlig spist det hele tiden, ikke tenkt over at jeg ikke kan det...
majsen81 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2009 Syndet også etter å ha skevet dette innlegget.... Herregug så digg det var...! Nystekte rundstykker meg helt fersk salami.. It made my day...
Emblaa Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Ja, massevis! Men har hatt den i frysen et par dager først. Har spist salami både i dette og i forrige svangerskap, spekekjøtt også, men også etter at det har vært frosset.
Belle76 Skrevet 8. mai 2009 #9 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har fått sånn plutselig dilla på salami på skiva, egentlig e æ ikke så gla i det, men no for tida må æ bare ha det i hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå