Gå til innhold

Hva er deres sexfantasi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv har jeg alltid tent på negere, er faktisk så ille at jeg blir kåt bare av å sitte her å skrive om det... Kunne tenkt meg en SKIKKELIG økt liksom, enda jeg er i uke 39 nå...

Hva med dere jenter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn med makt, hemmelig elskerinne-opplegget. (kun fantasi!)

Skrevet

Å møte en hemmelig elsker i skogen/på fjellet og ha vill og heftig sex ute i det fri.. Har aldri sett for meg noen spesiell utenom min egen mann, men det er liksom litt ekstra pirrende hvis det var hemmelig...

Får høre med han om han kan ta seg en tur alene, så får jeg overraske han... Hehe.. Trenger jo ikke si det til noen, så blir det hemmelig likevel.:-D

Skrevet

Jeg tenner virkelig ikke på negre, jeg tenner bare på ariske folk.

Jeg er ikke rassist!! Jeg bare tenner ikke på de...

Min fantasi er heller jentekos!!

Eller med en drit sexy mann! !!

Skrevet

Tanken på å bli tatt med makt "mot" min vilje tenner jeg på. Men vet ikke om jeg faktisk hadde likt det.

Ellers kunne jeg godt tenkt meg å ha prøvd jentesex. Tror det er mange som tenker det, men få som tørr å innrømme det. Ganske dumt, egentlig. Ellers hadde sikkert muligheten vert der. For hvem tørr vel spørre noen om dette?

Skrevet

Jeg tørr ikke å spørre og det tviler på at jeg hadde likt å gjennomføre det!!

Jeg tenner på tanken, men tenner egentlig ikke på jenter... MERKELIG

Skrevet

Tenner på tanken om at typen har seg med ei annen, uten at jeg liksom skal vite det.. At jeg lister meg og bare ser på uten at de vet.

Hadde gått fra han og blitt helt ødelagt han om han hadde gjort det på ordentlig, men tanken på at han kan gjøre noe så "ulovlig" mot meg pirrer, i fantasien!

Skrevet

"Ellers kunne jeg godt tenkt meg å ha prøvd jentesex. Tror det er mange som tenker det, men få som tørr å innrømme det."

Men så er vi også veldig mange som overhode ikke kunne tenkt oss det rett og slett fordi det er massiv "turn off".

Skrevet

Hva mener du som er turn off??

Skrevet

tenker også på jentesex, gjerne mot min vilje, men aldri om jeg ville hatt ei jente på ordentlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...