Tøysetipp Skrevet 8. mai 2009 #1 Skrevet 8. mai 2009 Gra(med tødler over)ddost er den min favoritt:-) Synnøve Finden på en annenplass.
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #2 Skrevet 8. mai 2009 Av HVIToster foretrekker jeg Norvegia :-) Synnøve Finden er også grei. Jarlsberg brekker jeg meg av på skiven, men den er ok på pizza ol.
Gjest Gul stjerne Skrevet 8. mai 2009 #3 Skrevet 8. mai 2009 Jarlsberg. Men en sjelden gang kan det være skikkelig godt med den smakløse Norvegian ;-)
tante grusom master of law Skrevet 8. mai 2009 #4 Skrevet 8. mai 2009 Den eneste av de norske ostene som er spiselig er jarlsberg. Ellers foretrekker jeg sveitser, grevé, västerbotten og flere andre...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. mai 2009 #5 Skrevet 8. mai 2009 Landlord sin synes jeg er veldig god på smak så kjøper den. Norvegia som nummer 2, Synnøve liker jeg ikke for er for myk og rar smak på....
Hikken Skrevet 8. mai 2009 #7 Skrevet 8. mai 2009 Jarlsberg :-) Gjerne vellagret! Ellers er norvegia og gräddost helt knall :-)
Babyønske �� Skrevet 8. mai 2009 #8 Skrevet 8. mai 2009 Jarlsberg og Gräddost. Norvegia syns jeg nesten smaker litt surt, det samme med Synnøve Finden.
<3 Legoland <3 Skrevet 8. mai 2009 #10 Skrevet 8. mai 2009 Jeg spiser bare HVIT-ost hehe Synnøve og Græddost
Linda-Kristin=) Skrevet 8. mai 2009 #11 Skrevet 8. mai 2009 foretrekker norvegia, men blir alltid til at vi kjøper landlord sin fordi den er billigere.... litt pussig det der med landlordosten fordi den har gode og dårlige perioder der den enten er steinhard og smaker surt, eller myk og bedre enn norvegia...
Gjest Skrevet 8. mai 2009 #12 Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes og det er sånn med landlord sin! føler den er god annen hver gang jeg kjøper den hehe...kan være litt tørr den ene gangen mens andre ganger smaker den kjempegodt!
EinFrosk Skrevet 8. mai 2009 #13 Skrevet 8. mai 2009 Ekstra, ekstra vellagret jarsberg fra en butikk i Sandnes der de etterlagrer osten. Liker også Ekstra vellagret norvegia som en finner i større dagligvarebutikker (det finnes både vellagret og ekstra), den er knusegod og får frem potensialet i osten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå