Gå til innhold

Hva slags gulost foretrekker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gra(med tødler over)ddost er den min favoritt:-) Synnøve Finden på en annenplass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av HVIToster foretrekker jeg Norvegia :-) Synnøve Finden er også grei. Jarlsberg brekker jeg meg av på skiven, men den er ok på pizza ol.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jarlsberg. Men en sjelden gang kan det være skikkelig godt med den smakløse Norvegian ;-)

Skrevet

Den eneste av de norske ostene som er spiselig er jarlsberg. Ellers foretrekker jeg sveitser, grevé, västerbotten og flere andre...

Skrevet

Landlord sin synes jeg er veldig god på smak så kjøper den.

Norvegia som nummer 2, Synnøve liker jeg ikke for er for myk og rar smak på....

Skrevet

Jarlsberg!!!

Skrevet

Jarlsberg :-) Gjerne vellagret!

 

Ellers er norvegia og gräddost helt knall :-)

Skrevet

Jarlsberg og Gräddost.

Norvegia syns jeg nesten smaker litt surt, det samme med Synnøve Finden.

Skrevet

Grãddost er min favoritt =)

Skrevet

 

 

Jeg spiser bare HVIT-ost hehe

 

Synnøve og Græddost

Skrevet

foretrekker norvegia, men blir alltid til at vi kjøper landlord sin fordi den er billigere.... litt pussig det der med landlordosten fordi den har gode og dårlige perioder der den enten er steinhard og smaker surt, eller myk og bedre enn norvegia... ;)

Skrevet

Jeg synes og det er sånn med landlord sin! føler den er god annen hver gang jeg kjøper den hehe...kan være litt tørr den ene gangen mens andre ganger smaker den kjempegodt!

Skrevet

Ekstra, ekstra vellagret jarsberg fra en butikk i Sandnes der de etterlagrer osten. Liker også Ekstra vellagret norvegia som en finner i større dagligvarebutikker (det finnes både vellagret og ekstra), den er knusegod og får frem potensialet i osten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...