Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved å sitte ved senga hennes til hun sovner?

Plutselig har begynt med å tulle når hun skal sove. Hun er nå 5 mnd. Så lenge en av oss sitter på rommet hennes, slik at hun kan se oss, så er det greit og hun sovner relativt greit. Hvis ikke, er det surving - ofte lenge over en time.

Det er ikke noe problem for oss, kan godt sitte inne hos henne og lese/slappe av vi - men er det dumt av oss??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at det er helt greit, og gjør det samme selv. Her begynte jenta mi også plutselig å protestere ved legging rundt 5-6 mnd alder, utrolig kjipt igrunn. Men så lenge jeg sitter hos henne går det så meget bedre, hun sovner fort og greit uten å skrike. Og siden jeg ønsker at legging skal være en positiv opplevelse for henne, og ikke skummelt og ensomt, så sitter jeg der med den beste samvittighet=)

Skrevet

Nei, nei, det synes jeg ikke er å skjemme bort :-) Hun synes det er trygt og godt å vite at mamma og pappa er i nærheten.

Vi legger vår gutt i sengen våken men trøtt, og gjør alt annet enn å bysse og holde (for det er det han aller helst vil). Vi sitter ved siden av og stryker over håret og holder i hånden, og begynner han å gråte er det opp og holde til han blir rolig og så legger vi han ned igjen.

Han var superflink både på kveld og dag i forrige uke og begynnelsen av denne. De to siste dagene derimot har ikke vært noen suksess... ;-/

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er å skjemme bort:-) her gjør vi det samme, jenta vår er 5 1/2 mnd, for gjør vi det ikke, så blir hun kjempe sint og drar seg i det lange håret så hårdotter fyker:-( og det medfører at hun får vondt og blir enda sintere:-( så vi sitter på rommet hennes til hun sovner:-)

Skrevet

Tror jeg bare er lurt jeg! Vi har gjort det hele tiden vi, og hun er kjempeflink til å sovne. Jeg tror det fører til en veldig trygghet hos babyen, som iallefall jeg synes er viktig (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...